Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت سهامی بیمه ایران و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه امروز به امضای محمد رضایی مدیر عامل بیمه ایران و علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی رسید.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، رضایی مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم با اشاره به اینکه هم افزایی نهادهای مختلف نظام به منظور پیشبرد آرمان های کشور و دستیابی به سیاست های کلی ضروری است، گفت: هدف از این تفاهم نامه هماهنگی در بخش های مختلف بیمه ای برای کمک به انجام ریکاوری و بازیافت خسارت ها توسط مرکز وکلا و کارشناسان رسمی بویژه در بحث داوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه به بیمه گذار نیز حق ارزیابی خسارت داده شده و بیمه گذاران در صورت اختلاف با بیمه‌گر می‌توانند بر اساس این تفاهم نامه برای داوری از مرکز وکلا پیگیری های لازم را انجام دهند.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه این شرکت روزانه به طور میانگین ۲۷ میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کند، اضافه کرد: ۵۶ درصد بیمه‌ نامه های شخص ثالث صنعت بیمه در بیمه ایران صادر میشود.

رضایی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شرکت سهامی بیمه ایران جامه عمل پوشاندن به تعهدات در بخش خسارت و کاهش زمان رسیدگی به پرونده های دیات بوده به طوری‌که در سال ۹۷ بطور متوسط رسیدگی به پرونده دیات ۳۶۸ روز طول می کشید اما در ۵ ماهه امسال به ۷۰ روز رسیده است و امیدواریم تا پایان سال به ۳۰روز تقلیل یابد.

رییس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه نیز با اشاره به همکاری ۱۴۰ هزار وکیل و کارشناس رسمی در سطح کشور با این مرکز، گفت: ما رسالت اجتماعی بزرگی برای حل مشکلات مردم بر عهده داریم و در این تفاهم‌نامه نوآوری‌های خوبی بویژه در حوزه داوری و کارشناسی پیش بینی شده است که می‌تواند نقطه عطف و تحول در این حوزه به نهادهای عمومی و دولتی باشد.

وی خاطرنشان کرد: با امضای این تفاهم نامه در واقع اول راه قرار داریم و موفقیت در گرو عملکرد مناسب در ادامه مسیر است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مرکز وکلا و کارشناسان کارشناسان رسمی تفاهم نامه بیمه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۳۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسید.

دکترحاج عبدالامیر قرشی رئیس مرکز کربلاء للدراسات والبحوث در عتبه مقدس حسینی در دیدار و گفت وگو با رئیس و معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به شرحی از فعالیت‌های مجموعه دراسات در زمینه‌های مختلفی همچون حوزه‌های علمی، پژوهشی و نشر کتب و مجلات پرداخت.

دکتر محمدرضا قائمی نیک، معاون پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی نیز در این دیدار گفت: تفاهم صورت گرفته با این مرکز برای نخستین بار برای ارتقاء فعالیت‌های دو محموعه انجام شده است که پس از گفت وگو و تبادل نظر‌های متوالی درباره فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی و علمی دو مجموعه،  امضای تفاهم نامه همکاری صورت گرفت.

 وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: این دانشگاه با ظرفیت‌های مطلوب علمی و پژوهشی در سال‌های فعالیت خود با مراکز بین المللی زیادی همکاری کرده و  این تفاهم نامه در زمینه‌های علمی، پژوهشی، نشر کتب و مقالات در قالب متنی به امضای طرفین رسیده است.

 دکتر قائمی نیک گفت: امضا تفاهم نامه با مرکز للدراسات والبحوث فی العتبة الحسینیة المقدسةنیز از شمار توسعه فعالیت‌های بین المللی دانشگاه علوم اسلامی رضوی در بخش‌های علمی و پژوهشی است .

دیگر خبرها

  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • سه تفاهم‌نامه همکاری بین‌المللی در بخش کشاورزی امضا شد
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد