Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور گفت: آقای روحانی بهتر است به جای قصه گویی به دنبال انجام وظایف اصلی اش باشد.

علی کیان معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور، گفت: کسی که بارها و بارها مراجع تقلید به سخنان غیر کارشناسی او درباره تاریخ اسلام واکنش نشان داده اند و نفهمیده که حرفها و نظراتش در این مورد نادرست است، دیگر باید نتیجه دیگری از سخنانش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیان بیان کرد: احتمالات متعددی در این زمینه قابل بررسی است. احتمال اول که بسیار به ذهن نزدیک است منحرف کردن اذهان از وضع اجرایی و اداره کشور است. قیمتها هر روز اضافه میشود و حتی نشست کارشناسی صدا و سیما راجع به گرانی هم که با حضور نمایندگان دولت برگزار میشود، بدون هیچ جمع بندی خاصی تمام میشود. نمایندگان مجلس میگویند که مسئولین قیمتها کارها را رها کرده اند و به هم پاس میدهند. کسی پاسخگو نیست و دولتی‌ها دائم احاله به آینده میکنند، البته مجلس هم بی تقصیر نیست و نظارت موثر را کنار گذاشته است. در این حال این حرفهای غیر کارشناسی شاید به نیت قصه گویی و انحراف اذهان باشد.

وی افزود: احتمال دیگر هم که با گذشت زمان و افتضاحات اقتصادی هر روز بیشتر میشود تعمد لااقل بخشی از لایه موثر دولت در این مشکلات اقتصادی است. بالا رفتن هر روزه قیمت دلار و وحشی شدن غول نقدینگی که به هر سو حمله میبرد و سالهاست که راههای مهار آن به دولت نشان داده شده و انجام نمیشود، دلیل دیگر احتمال تعمد است.

کیان اظهار کرد: دلیل دیگر، ظرفیتهای بسیار بالای همسایگان و دولتهای شرقی در تامین نیازهای کالایی و ارزی است که به وضوح نادیده گرفته میشود و در این سالها با بی توجهی دولت از دست رفته است و جز تعمد چیزی را به ذهن متبادر نمیکند.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: خصوصی سازی های ناقص و ناموفق که هر روز تخلف و پارتی بازیها در آن مطرح است هم از سویی نیت خیر دولت در پیشبرد امور را بشدت زیر سوال برده و اماره‌ای برای احتمال تعمد در کارها تلقی میشود.

وی بیان کرد: برخی کارشناسان مدتهاست که این احتمال را میدهند که دولت متاسفانه دارد تعمدا کشور را به سوی مشکلات بیشتر میبرد تا تئوری شکست خورده خود راجع به مذاکره را احیا کند و مردم و رهبری را قانع کند که چاره‌ای جز مذاکره نیست آن هم با رئیس جمهور قاتل و جنایتکار فعلی آمریکا که دستش به خون بیگناهان زیادی از جمله حاج‌قاسم عزیز آغشته است یا آن دیگری که هنوز نیامده بارها و بارها برای ایران خط و نشان کشیده.

معاون گفتمان سازی و مطالبه گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: اینها اتهامات و احتمالات بسیار جدی هستند که باید در پیشگاه امام جامعه و مردم نجیب ما بررسی شود و خدای نخواسته اگر حقیقت داشته باشند دیگر فقط برکناری آقای رئیس کافی نخواهد بود بلکه باید در دادگاه پاسخگو باشند.

کیان افزود: بهتر است آقای رئیس به جای قصه گویی و زدن حرفهایی که صلاحیت کارشناسی آنرا ندارند، مشغول وظایف اصلیشان باشند و یا اگر نمی‌توانند و « بلد نیستند جور دیگری کشور را اداره کنند»، بدانند که جوانان کارشناس و پرانگیزه ای هستند که بتوانند کشور را بهتر اداره کنند و مردم را از این مشکلات رها سازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی کیان روحانی بسیج دانشجویی رئیس جمهور قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۴۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در دیدار با رئیس و اعضای خانه کارگر استان سمنان به میزبانی این دفتر ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان افزایش داشته است، ابراز داشته است، ابراز داشت: این اعتبارات در حوزه‌های زیرساختی، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و انجام پروژه‌های اولویت دار هزینه خواهد شد.

وی از رشد ۳۳۰ درصد اعتبارات عمرانی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و افزود: این اعتبارات به واحدهای تولیدی استان جان تازه خواهد بخشید و بهبود وضعیت معیشت کارگران را به همراه دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به استان مطالبات جامعه کارگری نیز مطرح شدند، ابراز داشت: موضوع درمان، معیشت و ایمنی در کار از جمله مباحث مهمی که پیگیری آن در دست اقدام است.

هاشمی بابیان اینکه نگاه دولت سیزدهم نیز همواره بر تکریم و رفع دغدغه‌های جامعه کارگری بوده است، تصریح کرد: علاوه بر آن مطالبات و درخواست‌های جامعه کارگری نیز در تهران پیگیری می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه قدردان زحمات جامعه کارگری هستیم، افزود: مردم استان به ویژه جامعه کارگری در همه عرصه‌ها حضور فعال داشته و این باید به نحو مطلوب پاسخ داده شود.

کد خبر 6090309

دیگر خبرها

  • رشد اعتبارات سفر دولت در استان سمنان/ واحدهای تولیدی جان گرفتند
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند