Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:05:58 GMT

سرقت مجسمه‌ های کودکان از پارک صدف تبریز

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۵۱۳۴

سرقت مجسمه‌ های کودکان از پارک صدف تبریز

هنرمند مجسمه ساز در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: مجسمه‌های بازی کودکان به فراخوان سازمان زیباسازی داده شده بود و حدود ۶ ماه ساخت برای ساخت این مجسمه‌ها تلاش کرده بودم.

حامد لطف الله پور ادامه داد: این مجسمه‌ها طی چند روز اخیر در پارک صدف تبریز نصب شده بود اما متأسفانه دیروز از سرقت یکی از این مجسمه‌ها مطلع شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جالب اینجاست که نگهبان این پارک با وجود اینکه در پارک حضور داشته اما خبری از سرقت این مجسمه ندارد.

وی گفت: داخل این مجسمه‌ها شاسی کشی فلزی شده بود و سارقان فقط یکی از این مجسمه‌ها را با خود برده‌اند.

این هنرمند تبریزی فارغ التحصیل رشته مجسمه سازی از جمهوری آذربایجان است و ۱۹ سالی می‌شود که در این حوزه فعالیت می‌کند.

مجسمه پدر کفش تبریز واقع در قاری کورپوسی، مجسمه عابد تبریزی، میرزا یوسف شهاب تبریزی و شهید تیمسار فکوری، میرزا طاهر خوشنویس از دیگر آثار این هنرمند است که هر کدام در جای جای کلانشهر تبریز نصب شده است.

کد خبر 5049830

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز مجسمه مجسمه سازی ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا گرگان اربعین حسینی شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا شهادت امام رضا ع مجسمه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قلی پور از نام‌دارترین بخشی‌های شمال خراسان صبح جمعه پس از تحمل مدت‌ها بیماری دار فانی را وداع گفت.

این هنرمند برجسته موسیقی شمال خراسان مسلط بر روایت‌ها و داستان‌های گوناگون و کهن بوده که هنر خنیاگری خود را از نیاکان خود دریافت نموده بود.

عیسی قلی‌پور مشهور به عیسی بخشی، از نامدارترین «بخشی» ‌های خراسان شمالی، هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی (دوتارنواز)، خواننده گویش ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی است که تاکنون در جشنواره‌های متعددی شرکت کرده و مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی را داشت.

کد خبر 6095511

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • هنرمند و بخشی شمال خراسان درگذشت
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • راهیابی دختران تبریزی به جام جهانی رباتیک هلند
  • قاضی تبریزی از برترین‌های کشور در صدور حکم مجازات جایگزین حبس
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • ماجرای سرقت مجسمه ۵ میلیاردی مرد مجسمه ساز چه بود؟
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • انداختن چفیه دور گردن مجسمه جرج واشنگتن