Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان آزادی بخش فلسطین ساف با انتشار گزارشی از افزایش روز افزون تعداد واحد‌های مسکونی که توسط رژیم صهیونیستی در کرانه باختری در حال ساخت است، خبر داد.

خبرگزاری میزان – طبق اعلام روزنامه القدس العربی، دفتر ملی دفاع از سرزمین و مقاومت در برابر شهرک سازی سازمان ساف طی گزارشی از موافقت و انجام امور ساخت ۳۲۱۲ واحد مسکونی جدید در بخش‌های مختلف کرانه باختری از سوی مقامات اسرائیلی درست پس از یک ماه صلح با امارات و بحرین خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی با ساخت ۱۲ هزار و ۱۵۹ واحد مسکونی در کرانه باختری طی سال جاری میلادی موافقت کرده است که این تعداد از سال ۲۰۱۲ تاکنون یک رکورد است.

بیشتر بخوانید: پنج کشور اروپایی به تل آویو نسبت به اقداماتش در کرانه باختری هشدار دادند

این اقدام رژیم صهیونیستی مخالفت با قوانین و قطعنامه‌های مشروع بین المللی و نوعی بی ارزش کردن موضع جامعه بین الملل و بهره برداری علنی از توافقنانه‌های صلح محسوب می‌شود.

این گزارش همچنین به مطالبی از سازمان صلح اکنون که مخالف با شهرک سازی است اشاره و آورده است که، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با قدرت برای اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری قدم برمی دارد و احتمال موافقت با ساخت تعداد بیشتری از واحد‌های مسکونی در این طرح نیز وجود دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهرک سازی اسرائیل کرانه باختری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرک سازی اسرائیل کرانه باختری کرانه باختری رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری