Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:37:36 GMT

پیروزی شهرخودرو مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۱۹۵

پیروزی شهرخودرو مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی

به گزارش ایرنا، شاگردان سید مهدی رحمتی در تیم شهر خودرو که از دو هفته قبل در تهران اردوی آماده‌سازی خود را برگزار کرده بودند، امروز در آخرین روز از اردوی خود در ورزشگاه پیکان شهر، به مصاف تیم پیکان رفتند.

این مسابقه در پایان با برتری٣ بر ٢ شهر خودرو مقابل تیم پیکان همراه بود.

در این دیدار امین قاسمی‌نژاد دو گل و رحمان جعفری یک گل برای شهرخودرو به ثمر رساندند و علیرضا کوشکی و محمد نوری هم گلزنان پیکان در این مسابقه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پایان این بازی رحمتی به بازیکنان خود استراحت سه روزه‌ای داد و قرار است تمرینات شهرخودرو از سه شنبه در مشهد از سر گرفته شود.

برچسب‌ها تیم فوتبال پیکان سید مهدی رحمتی شهر خودرو مشهد بازی تدارکاتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان سید مهدی رحمتی شهر خودرو مشهد بازی تدارکاتی تیم فوتبال پیکان سید مهدی رحمتی شهر خودرو مشهد بازی تدارکاتی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه