Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس:عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی دولتی به سال هشتم عمر خود می رسد و تدبیری هم برای اداره کشور نداشته باشد به وقت کشی و بهانه‌تراشی روی می‌آورد که یکی از آن‌ها گره زدن امورات کشور به انتخابات یک کشور است.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره این فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اقتصاد کشور به هیچ وجه نباید به تحولات خارجی پیوند بخورد، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید، تدبیرش این بود که به قدرت که رسید با آمریکا مذاکره و تحریم‌ها را بر طرف کند و پس رفع تحریم‌ها، دلارهای نفتی را وارد کشور کند و با همین دلارهای نفتی مملکت را بچرخاند که این سیاست شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید هیچ راهبرد جایگزین پس از مذاکره ندارد، تصریح کرد: وقتی دولتی به سال هشتم عمر خود می رسد و تدبیری هم برای اداره کشور نداشته باشد به وقت کشی و بهانه تراشی روی می‌آورد؛ وقتی کسی قدرت اداره یک مجموعه ای ندارد بهانه جویی و تراشی شروع می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تاکید کرد: یکی از بهانه‌ها تراشی‌های امروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است در حالی که بین حزب دموکرات و جمهوری‌خواه برای از بین بردن جمهوری اسلامی ایران هیچ اختلاف نظری وجود ندارد ممکن از در روش تفاوت نظر داشته باشند.

میرزایی ادامه داد: دموکرات‌ها مثلا معتقدند که باید نقطه امیدی برای ایران درست کرده و پس از فریب جمهوری اسلامی را از بین ببرند اما جمهوری‌خواهان بر این باورند که باید چماق را بالای سر جمهوری اسلامی نگه دارند از شدت ضربه و ... آن را نابود کنند. بنابراین گره زدن امورات کشور به انتخابات یک کشور بهانه‌تراشی و وقت کشی سیاسی است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: راهبرد برخی از افراد با شکست رو به رو شده است بنابراین می خواهند وقت تلف شود تا به صورت طبیعی انتقال قدرت صورت بگیرد و با استیضاح و غیره بی آبرویی در کارنامه این دولت ثبت نشود.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده مجلس انتخابات آمریکا وقت کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی در حاشیه جلسه پاسخگویی به مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره مرحله دوم انتخابات گفت:در مرحله اول انتخابات، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و ۴۵ نماینده برای انتخاب باقی مانده‌اند. انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه و بالغ بر ۱۱۰۰۰ شعبه صورت می‌گیرد. انتخابات در ۸ حوزه به صورت کاملاً الکترونیکی انجام می‌گیرد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: در این حوزه‌ها علاوه بر این‌که احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آرا نیز به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. آموزش‌های لازم در این زمینه انجام شده است و امیدواریم مردم در دور دوم نیز حضور پرشور و ارزشمندی را رقم بزنند.

وزیر کشور همچنین با ارائه توضیحاتی درباره بودجه اختصاص یافته به دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح در گذشته تصویب شده بود که رئیس جمهور دستور آن را صادر کردند البته این منابع مربوط به یک سال نیست بلکه مربوط به کل طرح می‌باشد. یکی از موضوعات مهم ما انسداد مرزهاست و با توجه به حساسیتی که رئیس جمهور بر این موضوع دارند، دستور آن را صادر کرده و کارهای آن در حال انجام است.

وحیدی تاکید کرد: این اتفاق قرار است در تمام مرزهای کشور بیفتد اما با توجه به حساسیت، مرزهای شرق و غرب به ویژه مرزهای شرقی اولویت دارد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900673

دیگر خبرها

  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی