Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@22:55:38 GMT

صدور حکم حبس ابد برای بیش از ۵۰۰ فلسطینی

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۶۷۶۳

صدور حکم حبس ابد برای بیش از ۵۰۰ فلسطینی

به گزارش افکارنیوز،

دادگاه‌های رژیم صهیونیستی برای بیش از ۵۰۰ فلسطینی حکم حبس ابد صادر کردند.

مسؤول رسیدگی به امور اسرا و آزادگان فلسطینی روز گذشته اعلام کرد که دادگاه‌های اسرائیل برای ۵۴۴ فلسطینی احکام حبس ابد صادر کرده‌اند.

«عبدالناصر فروانه» گفت: بر اساس آخرین آمار از اداره امور زندان‌های اسرائیل ، برای دو هزار و ۶۵۰ اسیر فلسطینی احکام مختلف صادر شده و ۵۴۴ نفر آنان به حبس ابد محکوم شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه تصریح کرد: از میان اسرایی که برای آن‌ها حکم صادر شده ۵۹ کودک نیز وجود دارند که ۵۵ نفر آنان ۱۶ تا ۱۸ سال و چهار نفر نیز تنها ۱۴ تا ۱۶ سال سن دارند.

این مقام فلسطین در ادامه اعلام کرد که دادگاه‌های رژیم صهیونیستی فاقد استاندارد‌های دادرسی عادلانه هستند و هرگز عدالت را اجرا نکرده اند. آن‌ها بخشی از روند دادگستری این رژیم هستند که اساس آن، ظلم و ستم و مشروعیت بخشی به نابودی زندگی و آینده مردم فلسطین است و تمام احکام آن‌ها غیرقانونی است.

فروانه همچنین در ادامه تصریح کرد: دادگاه زییم صهیونیستی نباید شهروندان فلسطینی را به خاطر مخالفت آن‌ها با ظلم و مقاومت در برابر اشغالگری محاکمه کنند. شهروندان فلسطینی به دنبال احقاق حقوق سلب شده خود هستند و خواهان زندگی آزاد و محترمانه در کشوری مستقل به پایتختی قدس شریف هستند.

گفتنی است شمار اسرای فلسطینی موجود در زندان‌های اسرائیل ۴۴۰۰ اسیر است که در میان آن‌ها ۳۸ زن، ۱۵۵ کودک و ۳۵۰ نفر بازداشت موقت وجود دارد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی اخیرا با تلاش برای عادی سازی روابط خود با کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به دنبال آن است تا برای خود مشروعیت کسب کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اسرائیل رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل حبس ابد حبس ابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تأکید کرد و گفت: دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از دادگستری کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان اظهار کرد: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه کرده‌اند، افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کرده و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان با تأکید بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه، از راه‌اندازی دادگاه‌های صلح در کرمان طی ماه‌های آینده خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در پنج حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است.

وی با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان کرد: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی یادآور شد: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 749712

دیگر خبرها

  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • تقلای جنایتکاران جنگی برای رهایی از کابوس بازداشت
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • اسناد تک برگی برای اراضی زراعی صادر می شود
  • ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل صادر شد
  • انتظار ۹ ساله ساکنان مسکن ویژه تهرانسر برای صدور سند مالکیت