Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - عملیات احداث فاز اول پارک ترافیک در بوستان مهرگان منطقه یک در شمال تهران، آغاز شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد خردمند معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت : پارک ترافیک از بهترین روش‌ها برای آشناکردن کودکان با موضوع ترافیک است و کودکان بعنوان رانندگان آینده باید از کودکی با قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا شوند بر همین اساس احداث پارک ترافیک می تواند با ایجاد محیطی کاملاً ایمن به روش بازی قوانین راهنمایی و رانندگی را به کودکان آموزش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: در منطقه یک نیز اجرای این طرح در ضلع جنوب بوستان مهرگان در ناحیه شش، جانمایی و فاز اول آن با عملیات خاکبرداری در زمینی به مساحت یک هزار و 350 متر مربع آغاز شد.
خردمند گفت: پس از خاکبرداری، همسطح سازی و احداث دیوارسنگی، عملیات ترافیکی چون خط کشی، اجرای علائم عمودی و افقی، نصب المان های ترافیکی مانند پل هوایی به صورت نمادین و رینگ دوچرخه سواری و ... اجرا می شود.
معاون ترافیک منطقه یک تصریح کرد: دسترسی به پارک ترافیک بوستان مهرگان از بزرگراه های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و ارتش امکان پذیر است و همین مزیت می تواند این پارک را محلی برای حضور دانش آموزان از سایر مناطق قرار دهد.
او افزود: این بوستان با وجود مکان های مختلف بازی برای کودکان و نوجوانان از جمله سایت طناب کشی، اسکیت، رینگ دوچرخه سواری و ... می تواند با تکمیل بوستان ترافیک بعنوان محلی برای اردوی تفریحی و آموزش دانش آموزان بعد از اتمام کرونا و بازگشایی مدارس قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارک ترافیک منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد

بابک رستم‌پور شهردار مهاباد امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح عمران شهری، گفت: این کمربندی از آپارتمان‌های ۴۸۰ واحدی فجر تا شهرک‌فجر به طول ۷۰۰ متر، از آن محل به میدان دانشگاه پیام‌نور به طول هزار متر و از شهرک‌فجر نیز به شهرک کارمندان به طول هزار و ۵۰۰ متر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه طرح‌های در دست اقدام در راستای آسیب‌شناسی شهری و ارزیابی توسعه فیزیکی در دستور کار قرار دارد، افزود: احداث کمربندی در مناطق مختلف شهری با هدف ایجاد مسیر تردد راحت به شهرک‌ها و مناطق انبوه‌سازی در حال انجام است.

حسن عباسی فرماندار مهاباد هم ضمن قدردانی از اقدامات شهرداری در توسعه عمران شهری گفت: این طرح ضمن کاهش بار ترافیکی از هسته مرکزی شهری موجب رفاه و راحتی بیشتر شهروندان در تردد‌ها خواهد شد.

وی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید در مرحله اولیه این طرح‌ها نسبت به تکمیل زیرساخت‌های خود برای جلوگیری از حفاری دوباره و هزینه مجدد اقدامات لازم را انجام دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت یکی از شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی بوده که ترافیک‌شهری در آن همواره اعتراض شهروندان را به دنبال داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • این جاده یک‌طرفه شد
  • جاده چالوس یک‌طرفه شد
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶