Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@00:11:58 GMT

پازل همدلی در قم چیده می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۶۷۴۰۶

پازل همدلی در قم چیده می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  احمد حیدری،معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم با اشاره به آغاز پویش ملی پازل همدلی از مردم نوع‌دوست و نیکوکار استان دعوت کرد تا به این پویش بپوندند. 

او  با اشاره به راه‌اندازی بزرگترین پازل همدلی در دنیا با همکاری تمام مردم کشورمان افزود: پازل  دارای یک میلیون قطعه و  برای هر استان هزار قطعه با طرح نقشه همان استان تهیه شده است که به صورت نمادین به تکمیل پازل ایران عزیزمان خواهد انجامید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: این پویش با هدف تهیه بسته‌های آموزشی برای کودکان خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی راه‌اندازی شده است.


معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم عنوان کرد: قیمت هر قطعه پازل  ۱۰۰ هزار ریال است و هر فرد می‌تواند با خرید دست کم یک قطعه از آن در این پویش مردمی شرکت کند.

حیدری افزود: درآمد حاصل از این پویش مردمی با همکاری اتحادیه صنف لوازم تحریر کشور صرف خرید یک میلیون بسته آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش بهزیستی در کشور خواهد شد.


او گفت: خیران  و همشهریان نوع دوست می‌توانند برای خرید قطعات پازل از طریق سایت puzzlehamdeli.ir  پس از انتخاب نقشه استان نسبت به شرکت در این پویش و خرید قطعات پازل  در این امر خیر، بزرگ و ارزنده مشارکت کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پازل همدلی کمک به نیازمندان بهزیستی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

روح اله خدابنده لو گفت: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو و پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌هاست.

وی اضافه کرد: از مجموع خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چند قلو تا پایان ۶ سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایر خدمات حمایتی ارائه می شود که اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۳۰ هزار خانوار شامل ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش این سازمان هستند و خدمات متعددی به آنها ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • آغاز پویش دست‌های مهربان در کردستان
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • عکس/ نشست همدلی و همفکری منتخبین مجلس دوازدهم
  • نشست همدلی و همفکری منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می شود
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس