Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، ماشاالله بازگیر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد گفت: از ابتدای شروع رزمایش کمک مومنانه تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۲۰۰ بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سطح خرم‌آباد توزیع‌شده است.

ماشاالله بازگیر افزود: در مرحله سوم کمک‌های مومنانه ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در خرم‌آباد توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ارزش هر بسته غذایی تهیه‌شده را ۳۰۰ هزار تومان عنوان و تصریح کرد: این بسته غذایی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی و مرغ است که هم‌زمان با ایام رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم‌آباد بیان کرد: توزیع این بسته‌های معیشتی بر اساس شناسایی‌های به‌عمل‌آمده توسط پایگاه‌های مقاومت، بسیج محلات و تهیه بانک اطلاعاتی از خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا انجام شده است.

 

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مقاومت بسیج کرونا ویروس بسته معیشتی خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • توزیع اقلام امدادی میان عشایر آسیب‌دیده از بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود