Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: در جریان وقوع سیلاب فروردین ماه سال ۹۸، زیرساخت‌ها، پل‌ها، آسفالت و… سطح شهر خرم آباد خسارت‌های فراوانی دیدند و حال بعد از حدود یک سال از وقوع این سیلاب، یکی از پل‌های تخریب شده در شهر خرم آباد افتتاح شده، یکی دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است و دیگری نیز بر اساس وعده شهردار خرم آباد تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل «آیت الله کمالوند» ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

محمد شریفی شهردار خرم آباد در رابطه با وضعیت پل‌های سطح شهر خرم آباد بعد از وقوع سیلاب، اظهار داشت: در سیلاب فروردین ماه سال ۹۸، سه مورد از پل‌های اصلی سطح شهر خرم آباد تخریب شد.

وی با بیان اینکه این پل‌ها شامل پل «آیت الله کمالوند»، پل «بهداری» و پل «اناری» هستند، گفت: پل «بهداری» در شهریور ماه به افتتاح رسید.

شهردار خرم آباد، بیان داشت: پل «آیت الله کمالوند» نیز در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وعده افتتاح پل «اناری» تا یک ماه دیگر

شریفی با اشاره به اینکه پل «اناری» نیز تا یک ماه آینده به افتتاح خواهد رسید، تصریح کرد: این پل‌ها از محل اعتبارات ماده ۱۰ سیلاب، که از طریق استانداری ابلاغ شده در دستور کار قرار گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه پل «آیت الله کمالوند» و پل «بهداری» دو پل مهم و اصلی شهر خرم آباد بودند، افزود: از مردم خرم آباد به دلیل اینکه پروژه‌ها با تأخیر به سرانجام رسیده‌اند پوزش می‌خواهم.

شهردار خرم آباد، تصریح کرد: پل «بهداری» کاملاً به افتتاح رسیده است، ما بقی پل «آیت الله کمالوند» نیز از نظر زیبایی، نورپردازی و فضای سبز نیز در دستور کار است.

پل «اناری» در مرحله بتن ریزی است

گودرز امیری معاون عمرانی استانداری لرستان نیز در این رابطه، اظهار داشت: چهار پل در شهر خرم آباد که در اثر سیلاب سال ۹۸، تخریب شده بودند را برای احداث و بازسازی در دستور کار قرار دادیم.

وی با بیان اینکه پل «ماسور» تخریب نشد، اما بازسازی آن یک کار واجب و ضروری بود و در حال حاضر در دستور کار است، بیان داشت: پل «بهداری» نیز تکمیل و به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه پل «اناری» تقریباً پیشرفت مناسبی دارد، تصریح کرد: بتن ریزی این پل باقی مانده که پس از بتن ریزی و احداث «دستک ها» به بهره برداری می‌رسد.

۱۰۳ میلیارد به شهرداری پرداخت شد

امیری، گفت: همچنین پل «آیت الله کمالوند» در سیلاب ۹۸ به طور کامل تخریب شد، شاهد بهره برداری از آن هستیم که نواقصی دارد که برای افتتاح کامل در دستور کار برای رفع این نواقص است.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات سیلاب در اختیار شهرداری خرم آباد قرار دادیم که علاوه بر احداث این چهار پل، بحث دیواره ساحلی رودخانه، آسفالت معابری که در اثر سیلاب آسیب دیدند و… را انجام دهد، گفت: تقریباً می‌توان گفت، آنچه به شهر خرم آباد بر اثر سیلاب خسارت وارد شده به نوعی توسط دولت جبران شده است.

کد خبر 5050097

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد محمد شریفی استانداری لرستان گودرز امیری سیلاب ویروس کرونا اربعین 99 شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا اربعین حسینی گرگان شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهدای مدافع حرم شهادت امام رضا ع کرمانشاه مراسم عزاداری آیت الله کمالوند شهردار خرم آباد پیشرفت فیزیکی دستور کار شهر خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این نشست مشاور پروژه توضیحات لازم در خصوص آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد را ارائه و سپس پیمانکار مجری مسائل و مشکلات اجرایی این پروژه را تشریح و تصمیمات لازم جهت اتمام پروژه در قالب برنامه زمانبندی فشرده جهت ایجاد امکان افتتاح سامانه فاضلاب ریحان آباد در هفته دولت سال جاری اتخاذ شد.   معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در این نشست با بیان اینکه طرح سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد یکی از مجموعه طرح‌های مدیریت شده توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، اظهار داشت: این طرح با بهره‌گیری از کمک مالی بانک جهانی بوده و قبل از یکپارچه سازی از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بود.    احیا جاهدی افزود: پس از یکپارچه سازی، مدیریت اجرای پروژه از سوی شرکت مهندسی به شرکت آب و فاضلاب استان واگذار گردید و هم اکنون دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.   وی گفت: عملیات فیزیکی در این طرح شامل ۲۵ کیلومتر شبکه جمع آوری فرعی و اصلی و انتقال فاضلاب و دو واحد ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مکعب در شبانه روز بوده و پس از اتمام عملیات شرایط برای واگذاری انشعابات فاضلاب فراهم و جمع آوری و دفع بهداشتی حدود ۱۶ هزار نفر از جمعیت منطقه را تحت پوشش قرار خواهد داد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا