Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، شایان ذکر است که این نرخ‌ها ممکن است بر اساس برخی امکانات جانبی و خدمات پس از فروش در مناطق مختلف شهر تا ۱۰درصد تفاوت قیمت داشته باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید برای مشاهده جدول در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

 .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پاناسونیک تلویزیون سامسونگ سونی ال جی لوازم خانگی قیمت تلویزیون تلویزیون هوشمند قیمت لوازم خانگی اسنوا شهاب قیمت تلویزیون ال جی ایکس ویژن قیمت تلویزیون سامسونگ قیمت تلویزیون ال ای دی فیلیپس قیمت تلویزیون LED تلویزیون ال ای دی قیمت تلویزیون هوشمند قیمت جدید تلویزیون دوو جی پلاس تی سی ال متفرقه اکسنت لایف آر تی سی پانورامیک هایسنس مجیک اکسون دنای مارشال الیو سینگل سونیا صنام قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۶۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

چرا لوازم یدکی چانگان cs35 را از آکویدک خریداری کنیم؟

فروشگاه آکویدک مشهد به عنوان بهترین فروشگاه قطعات یدکی خودروهای چینی تلاش کرده که نیازهای شما را به بهترین شکل پاسخ دهد. فاکتورهای مختلفی وجود دارند که فروشگاه ما را نسبت به سایر رقبا متمایز می‌ کنند.

امکان خرید آنلاین و حضوری

علاوه بر اینکه امکان خرید لوازم یدکی چانگان cs35 در مشهد به صورت حضوری وجود دارد، در هر نقطه‌ ای از کشور می‌ توانید تقاضای خود را به صورت اینترنتی برای خرید قطعه مورد نظر ارائه دهید.

خرید قطعات اصلی با بهترین قیمت

تمام لوازم جانبی چانگان cs35 که در فروشگاه آکویدک مشهد عرضه می‌ شوند اصل و شرکتی هستند. کد فنی اختصاصی بر روی تمام لوازم جانبی و قطعات یدکی این خودرو قرار گرفته تا با خیالی آسوده خرید خودرو از فروشگاه آکویدک انجام دهید.

ارسال در سریع‌ ترین زمان

پس از تکمیل فرآیند خرید لوازم یدکی چانگان سی اس 35، در سریع‌ ترین زمان ما قطعه خریداری شده را ارسال خواهیم کرد.

تضمین کیفیت و اصالت کالا

گارانتی و خدمات پس از فروش قطعات خودروی چانگان cs35 از جمله خدماتی به شمار می‌ رود که ما در فروشگاه آکویدک خود را موظف به ارائه آن می‌ دانیم. هنگامی که قطعه مورد نظر را خریداری کنید، در صورت بروز هرگونه ایراد ما خود را موظف به تعویض قطعه یا پس گرفتن آن می‌ دانیم.

تنوع محصولات

کیفیت قطعات و اصل بودن

آسانی سفارش

پاسخگویی ۲۴ ساعته

خرید عمده و بدون واسطه

مشاوره رایگان برای خرید قطعات یدکی

استعلام و پیگیری قطعات کمیاب

مشخصات کلی و عمومی خودروی چانگان:

خودروی چانگان cs35 از جمله خودروهایی به شمار می رود که توانسته است در بازار چین نظر خریداران را به خود جلب کند. با توجه به استقبال بالای خریداران از این خودرو در نقاط مختلف جهان مسئولان شرکت سایپا نیز تصمیم به عقد قرارداد با این برند گرفته و کراس اوور کامپکت را در اختیار علاقه مندان به خودروهای چینی کشورمان قرار داده است. با توجه به تحریم‌ هایی که علیه صنعت خودروسازی ایران وضع شد، عرضه این خودرو از حدود ۴ سال قبل در کشورمان نیز متوقف گردید. به همین علت خودروهای کارکرده چانگان cs35 را در بازار مشاهده می‌ کنیم. از جمله مشخصات چانگان سی اس 35 می‌ توان به بهره‌ مندی از یک طراحی ساده و هماهنگ اشاره نمود. طراح به خوبی توانسته از عنصر سادگی کمک گرفته و یک خودروی کراس اوور کامپکت را روانه بازار نماید. در داخل کابین این خودرو نیز ترکیب المان‌ های قدرتی و شاخصه‌ های فانتزی به گونه‌ ای است که نظر تمام سلایق را می‌ تواند جلب بکند. از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌ توان به بهره‌ مندی از پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ اشاره کرد. یک خودرو با حجم 1. 6.لیتر که می‌ تواند در بهترین حالت ۱۱۳ اسب بخار را تولید نماید. علاوه بر این میزان گشتاور تولید شده توسط این خودرو نیز ۱۶۰ نیوتن متر است. شاید در نگاه اول تصور کنید که این قدرت چندان زیاد نیست. با این حال وزن نسبتا سبک خودرو سبب می‌ شود که عملکردی عالی از موتور آن دریافت کنید. یک جعبه دنده اتوماتیک 4 سرعته بر روی این خودرو قرار دارد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۰ کیلومتر در ساعت است.

کد خبر 749449

دیگر خبرها

  • از کجا میشه لوازم یدکی چانگان خرید و ارسال داشته باشه؟
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • فروش اینترنتی دارو
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی