Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکالات مربوط به نمایش نماد صندوق پالایش یکم در پرتفوی سهامداران موقتی بوده و همزمان با بازگشایی نماد رفع خواهد شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پذیره‌نویسی واحدهای صندوق پالایش یکم در حالی در شهریور امسال پایان یافت که بر اساس وعده مسئولان، نماد معاملاتی این صندوق‌ها از آبان امسال در بازار سهام قابلیت معامله پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نماد پالایش یکم در پرتفوی سرمایه‌گذاران در برخی کارگزاری‌ها هنوز قابل مشاهده نیست و در برخی موارد هم این نماد در پرتفوی معامله‌گران با زیان 100 درصد نشان داده می‌شود.

بر این اساس پیگیری‌ها حکایت از موقتی بودن این اشکالات دارد و قرار است پس از بازگشایی نماد پالایش یکم این اشکالات از بین برود.

آغاز معاملات صندوق پالایشی یکم از اوایل آبان‌پذیره‌نویسی واحدهای صندوق پالایشی یکم امشب تمام می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بورس تهران بورس تهران پالایش یکم صندوق پالایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپیدار بهترین عملکرد فروش

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه رایانه که شامل ۵ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. تنها دو نماد توانستند در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با فروردین ماه گذشته، بیشتر بفروشند. عملکرد فروش نمادهای این گروه چگونه بود؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1S

دیگر خبرها

  • فروش میلیاردی دو کد در خوساز
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • واردات ۳ میلیارد دلار بنزین در سال گذشته
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • ۶۰۰ اثر از هنرمندان ایرانی در نمایشگاه هنر جهانی دبی به نمایش درآمد
  • ریشه ناترازی بنزین در مصرف بی‌رویه است
  • سپیدار بهترین عملکرد فروش