Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@02:47:12 GMT

آتش‌سوزی در خانه قدیمی جان زن ۸۰ ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۰۳۲۶

آتش‌سوزی در خانه قدیمی جان زن ۸۰ ساله را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک زن به دلیل حریق در یک منزل قدیمی خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه آتش‌سوزی در ساعت ۰۴:۰۴ صبح امروز در یک منزل قدیمی واقع در محله استخر در خیابان ۲۴۴ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل حادثه یک منزل مسکونی قدیمی ویلایی که شامل یک طبقه همکف و یک نیم‌طبقه و یک زیرزمین بود. حجم بسیار زیادی از ضایعات در تمام بخش‌های این منزل جمع‌آوری شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: تمام این منزل شعله‌ور بود و دود بسیار غلیظی تمام بخش‌های این ساختمان را دربرگرفته بود. آتش‌نشانان از سه طرف به این آتش نفوذ کرده و عملیات خود را آغاز کردند.

ملکی تصریح کرد: در حین عملیات و هنگام اطفاء آتش با جسد یک خانم تقریبا ۸۰ ساله که در وضعیت بسیار ناایمنی و در زیر حجم زیادی از ضایعات قرار داشت، مواجه شدند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت این خانم را خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند که پس از معاینات مشخص شد که این خانم جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه عملیات در ساعت ۶ بامداد به پایان رسیده است، گفت: یک دستگاه خودروی پشتیبانی برای احتیاط در محل حادثه باقی مانده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0039Z3

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آتش سوزی سخنگوی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ و نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده طی فروردین سال جاری خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طی فروردین سال جاری، ۴۷ هزار و ۵۹۷ مورد تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی برقرار و ۳۲۱ مورد گشت ایمنی انجام و ۳۴۸ دستگاه اطفائیه در مناطق مختلف مستقر شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی، شاهد به وقوع پیوستن ۴۰۹ مورد حادثه بوده‌ایم و ۹۷۲ مورد عملیات شامل امدادرسانی به آتش‌سوزی‌ها و عملیات‌های امداد و نجات توسط مأموران این سازمان پوشش داده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به رخداد ۳۶۸ مورد حریق در فروردین سال جاری تصریح کرد: در مدت زمان مذکور، ۱۹۵ خدمت ایمنی ارائه شده و با تلاش مأموران آتش‌نشانی، ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده نجات یافته‌اند.

کد خبر 750824

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان