Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سرمربی سابق تیم ناتنیگهام فارست انگلیس که از هفته گذشته هدایت الدحیل قطر را برعهده گرفته به هواداران این تیم قول قهرمانی داد.

لموشی در مصاحبه با نشریه «العرب» قطر، گفت: من به اینجا نیامدم تا وقتم را بگذرانم و به نوعی تفریح کنم. اینجا هستم تا عظمت و ابهت الدحیل را برگردانم. می دانم این تیم به همراه جمال بلماضی قهرمانی های زیادی را آورده و تاریخ این باشگاه با قهرمانی در جام های مختلف گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته کار سختی دارم ولی به هواداران الدحیل قول می دهم عظمت الدحیل را برگردانم و این تیم را در رقابت های داخلی و آسیا به موفقیت برسانم.

الدحیل در این فصل رامین رضاییان را در ترکیب خود دارد. مسئولان باشگاه قطری بعد از ناکامی الرکراکی، مربی مراکشی در لیگ قهرمانان آسیا این مربی را برکنار کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لموشی الدحیل رامین رضاییان لیگ قهرمانان آسیا قطر لیگ قهرمانان آسیا رامین رضاییان الدحیل لموشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد

یورگن کلوپ امیدوار است لیورپول با آرنه اسلوت موفق شود. 

طرفداری | یورگن کلوپ کمتر از یک ماه دیگر لیورپول را ترک می‌کند. 

در حالی که 4 بازی تا پایان دوران یورگن کلوپ در لیورپول باقی مانده است، قرمزها امشب با جانشین او به توافق رسیدند. آرنه اسلوت هلندی از فصل آینده به عنوان سرمربی جدید آنفیلد ایفای نقش خواهد کرد. سرمربی آلمانی در گفت‌وگوی اختصاصی با TNT، پیرامون آینده لیورپول صحبت کرده است:

چیزی که در مورد آرنه اسلوت دوست دارم، علاقه او برای حضور در لیورپول است. این که او می‌خواهد سرمربی باشد، خیلی خوب است. دقیقا همان چیزی که باید باشد. حس و حال مثبث را دوست دارم. مردم می‌گویند اگر اسلوت سرمربی باشد، خوشحال خواهند بود. لیورپول باشگاه فوق‌العاده‌ای‌ست که سزاوار یک سرمربی پرانرژی، با دانش و فوتبال خیلی خوب است. این چیزیه که در موردش آگاهی دارم. من او را شخصا نمی‌شناسم. اما می‌دانم که تیمش فوتبال خیلی خوب و هیجان انگیزی بازی می‌کند. تماشای تیمش را دوست داشتم. 

کلوپ ادامه داد:

هر چه‌قدر باشگاه طی سال‌های آینده در دستان مناسبی باشد، برای من بهتر است. من همه‌چیز را دنبال می‌کنم و هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد. اگر لیورپول قهرمان شود و من مزاحم نباشم، برای تماشای اتوبوس قهرمانی همین اطراف حضور خواهم داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • کلوپ: هر کجای دنیا باشم، لیورپول را تماشا خواهم کرد
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس