Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۳۰۴ بیمار اعصاب و روان در استان کرمانشاه خدمات ویزیت در منزل را توسط بهزیستی دریافت می‌کنند. - اخبار استانها -

فرحناز محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: چهار مرکز نگهداری شبانه‌روزی بیماران اعصاب و روان در دو مرکز مخصوص آقایان و دو مرکز نیز مخصوص خانم‌ها در استان کرمانشاه با نظارت بهزیستی مشغول فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه 400 نفر در این مراکز خدمات دریافت می‌کنند عنوان کرد: در این مراکز به مددجویان خدمات مختلفی از جمله مراقبت‌های پزشکی، درمان، کاردرمانی، توانبخشی، کمک به بهداشت روانی خانواده‌ها و کمک به کنترل علائم بیماران ارائه می‌شود.

اولویت سازمان بهزیستی قزوین ارائه ویزیت به بیماران اعصاب و روان در منزل با نازل‌ترین هزینه استنقشه آسیب‌پذیری روانی 76 هزار دانش‌آموز متوسطه اول در کرمانشاه تهیه می‌شوداولویت سازمان بهزیستی قزوین ارائه ویزیت به بیماران اعصاب و روان در منزل با نازل‌ترین هزینه است

محمدی به‌فعالیت 6 مرکز ویزیت در منزل به منظور خدمات‌دهی به‌بیماران اعصاب و روان اشاره کرد و افزود: از این تعداد پنج مرکز در شهر کرمانشاه و یک مرکز نیز در شهرستان اسلام‌آبادغرب فعال است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه افزود: در این بخش تیم پزشکی متشکل از پزشک، پرستار و مددکار با مراجعه به در منزل مددجویان درمان و داروی مورد نیاز آنها را تأمین می‌کنند.

وی گفت: اکنون 304 نفر از بیماران اعصاب و روان استان از خدمات ویزیت در منزل بهزیستی استان بهره‌مند هستند.

محمدی از فعالیت دو مرکز روزانه ویژه بیماران اعصاب و روان و یک مرکز روزانه آموزشی کودکان دارای اختلال اُتیسم در استان کرمانشاه خبر داد.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان اعصاب و روان جانبازان اعصاب و روان بیماران اعصاب و روان استان کرمانشاه اعصاب و روان بهزیستی استان ویزیت در منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل