Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهلوی با اشاره به ضرورت نشان پروانه های کابردی برای رعایت حد مجاز آلاینده ها در کشت و تولید محصولات کشاورزی گفت: نشان استاندارد برای پنج محصول کشاورزی در البرز صادر شد.

« بابک تهلوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر صدور کسب نشان استاندارد برای محصولات کشاورزی استان البرز گفت: نشان پروانه های کابردی به منظور رعایت حد مجاز آلاینده ها در کشت و تولید محصولات کشاورزی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استان البرز افزود: برای پنج محصول کشاورزی استان البرز نشانه استاندارد صادر شده است که نشان دهنده کاربرد حد مجاز آلاینده ها برای محصولات کشاورزی است.

 

وی با اشاره به اینکه این نشان پروانه های کاربردی جهت رعایت حد مجاز آلاینده ها در روند کشت و تولید محصولات هستند بیان کرد: این محصولات شامل « گوجه فرنگی، خیار، بادمجان، پیاز و توت فرنگی» است که در سطح  استان البرز صادر شده است.

 

رییس اداره نظارت بر اجرای استاندارد اداره کل استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: این نشان استاندارد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان البرز  به واحدهای کشاورزی زیربط استان اعطا می شود.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: نشان استاندارد محصولات کشاورزی استان البرز حد مجاز آلاینده ها محصولات کشاورزی نشان استاندارد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی قاسمی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح ١٠ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند گفت: خوشبختانه حرکت‌های خوبی درجهت کاهش خطرات طبیعی ازجمله سرمازدگی با نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی کشاورزی در پهنه‌های مختلف شهرستان زرند انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای اینکه کشاورزی اقتصادی داشته باشیم ناگزیر به استفاده از شیوه‌ها و روش‌های دانش بنیان هستیم، افزود: مدیریت بهتر، بهره‌وری بالاتر، اقتصادی شدن محصول و تولیدات و کاهش ریسک‌های بخش کشاورزی از مزایای استفاده از طرح‌های دانش بنیان است.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار و جهاد کشاورزی این اتفاق خوب در شهرستان زرند افتاده است و امیدواریم در همه عرصه‌های کشاورزی بتوانیم با استفاده از دانش، بهره وری را بهبود ببخشیم.

وی افزود: مسائل و مشکلات کشاورزان و درخواست‌های آنان برای استمهال وام‌ها به دلیل سرمازدگی محصول در سه سال اخیر و نبود درآمد کافی پیگیری می‌شود.

معاون سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشور همچنین در خصوص غرامت‌های صندوق بیمه کشاورزی خواستار تسریع در روند پرداخت‌ها شد.

کد خبر 6095123

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دو کشوری در شاخص بی دردی زایمان طبیعی
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • نصب ۱۰ ایستگاه هوشمند آب و هواشناسی در شهرستان زرند
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • ارائه تکنولوژی‌های بومی در بخش کشاورزی/ رفع مشکل صادرات با آفت‌کش زیست‌سازگار
  • رفع مشکل صادرات با تولید آفت‌کش زیست‌سازگار
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • خرید محصول، بهترین کمک به دانش‌بنیان‌ها است
  • رعایت و ترویج الزامات استاندارد در جامعه نوعی امر به معروف است