Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد نادری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان با استناد به ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس گفت: با توجه به گزارش های تخلف عدیده ای که از دانشگاه های کشور به کمیسیون آموزش مجلس ارسال شده است، تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در واقع رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در یک ماه گذشته گزارشی را در کمیسیون آموزش مطرح کرد و نتوانست به سئوالاتی که شخص بنده و برخی از همکاران از وی داشتند پاسخ داده و اعضای کمیسیون را قانع کند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: بنابراین بنده، تحقیق و تفحص ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس، (تحقیق و تفحص کوتاه مدت) را درخواست کردم و حدود ۴۰ نفر از نمایندگان مجلس نیز آن را امضا کردند و این طرح که در ۶ بند تنظیم شده است به جریان افتاد.

وی ادامه داد: تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با درخواست ۴۰ نماینده مجلس به وزیر علوم نیز ارسال شد، بعد از ارسال وزارتخانه ها و دستگاه های مسئول باید ظرف ۱۰ روز پاسخ خود را ارائه کنند که پاسخ وزارت علوم دریافت شده، ولی برای ما قانع کننده نیست چرا که سئوالات ما پاسخ داده نشده و یک سری کلیات مطرح شده است.

نادری افزود: قرار شده است در هفته پیش رو یا هفته بعد از وزیر علوم برای پاسخ به تخلفات گزارش هایی که ارائه شده دعوت شود تا با حضور در کمیسیون آموزش به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: وجود برخی ابهامات در حوزه اعتبارات و نحوه هزینه کرد بودجه صندوق، استفاده از نیروی انسانی غیر تخصصی و مجرب در سطوح مدیریتی و ضعف در مدیریت منابع مالی برخی از محورهایی است که منجر به طرح مذکور شد.

وی افزود: از همه مهمتر ترک فعلی است که ریاست صندوق رفاه در حوزه های مختلف مدیریتی داشته اکه  باید انجام می داده ولی ترک فعل کرده است.

نادری افزود: برخی از محورهای دیگر نیز به بخش مدیریت در کرونا مربوط می شود، نوسازی خوابگاه ها، سلف سرویس ها بایستی اتفاق می افتاده که عملا اتفاق نیافته است در دوران کرونا باید بیشتر این اتفاق روی می داده که انجام نشده است.

کد خبر 5050285 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد نادری وزارت علوم تحقیقات و فناوری صندوق رفاه دانشجویان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تحقیق و تفحص وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان سنجش دانشگاه پیام نور مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشگاه ها دانشجویان پذیرش بدون آزمون آزمون دانشنامه دندانپزشکی سال تحصیلی جدید مصاحبه دکتری تحقیق و تفحص از صندوق رفاه دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم کمیسیون آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم