Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:07:45 GMT

آنچه باید در مورد خرابی پرینترها بدانیم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۱۸۰۷

آنچه باید در مورد خرابی پرینترها بدانیم

چرا تعمیر چاپگر اینقدر مهم است؟ دستگاه چاپگر از دستگاه های رایج و متداولی است که امروزه در تمامی ادارات، موسسات و غیره استفاده می شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام تعمیرکار ۱۱۸، در حقیقت اساس کار این چاپگر بر پایه ضربه ای است که بر روی نوار رنگی زده می شود که سبب ایجاد یک متن یا شکل بر روی کاغذ می شود و چنانچه مشکلی در فرآیند چاپ به وجود بیاید کار متوقف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعمیر چاپگر ( پرینتر )

درست است، تعمیر چاپگر اصلا کار آسانی نیست. اگر چاپگرتان کار نمی کند و یا به هر دلیلی خراب شده است، دست نگه دارید. نکاتی در این زمینه وجود دارد که بهتر است بدانید. تعمیر چاپگر همانند هر وسیله برقی دیگری حساس است.

نیاز به مهارت و تجربه بسیاری بالایی دارد. بدانید که این قطعه حساس تاثیر فراوانی در چاپ و عملکرد دستگاه چاپگر دارد. توصیه ما به شما عزیزان این است که هرگز خودسرانه دست به تعمیر چاپگر خود نبرید. چرا که این اقدام شاید دیگر قطعات چاپگر را تحت تاثیر قرار دهد.

تعمیر پرینتر خود را به دست متخصصان مجرب و دوره دیده مراکز تعمیر پرینتر در تبریز که از دانش و تجربه کافی برخوردارند بسپارید، تا دستگاه چاپگر شما بزرگواران را به صورت تضمینی و سالم مانند قبل برگردانند.

برای تعمیر چاپگر چیکار کنیم؟

یکی از دغدغه های اساسی بسیاری از کاربران که همواره ذهن آنها را به خود مشغول نموده این است که برای تعمیر چاپگر چیکار کنیم؟ مراکز تعمیر چاپگر در تبریز با چندین سال سابقه درخشان با داشتن کادری مجرب از تعمیرکاران و اساتید در زمینه تعمیر چاپگر فعالیت می کنند.

دلایل خرابی چاپگر

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مردم با آن مواجه هستند دلایل خرابی چاپگر است که منجر به بی کیفیت شدن کپی می شود. در حقیقت دستگاه چاپگر از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که هر کدام از این قطعات وظایفی دارند.

در ادامه این مطلب مفید قصد داریم تا شما عزیزان را با مهم ترین دلایل خرابی چاپگر آشنا می نماییم که عبارتند از: 

. کاغذ در دستگاه چاپگر گیر می کند.

. ناخوانا بودن و یا تار شدن صفحات چاپ شده.

. تکرار شدن مطالب چاپ شده بر روی سطح کاغذ.

. قسمتی یا تمام تصاویر از روی کاغذ حذف شده.

. خطای ۵۰.۴ ( مربوط به مشکل برق در قسمت ورودی دستگاه می باشد).

. درایور چاپگر برای سیستم عامل وجود ندارد.

. چاپگر از یک ورودی بخصوص کاغذ چاپ نمی گیرد.

. کشیدن کاغذ به درون دستگاه یا کشیدن چند کاغذ به صورت همزمان باهم.

. خطای ۷۰۹ ( مشکل ارتباط با کامپیوتر است).

. و در نهایت مشکل چاپ شدن نوشته یا عکس بر روی پاکت نامه.

بهترین راه تعمیر چاپگر

در حقیقت امروزه پیدا کردن مناسب ترین و بهترین راه تعمیر چاپگر کمی دشوار و سخت می باشد. نکته قابل توجهی که همواره در حیطه تعمیر این دستگاه پر کاربرد همواره به آن توجه نمود این است که پرسنل و کارشناسان باسابقه طولانی و تجربه کافی در مراکز تعمیر چاپگر همواره در پی بهترین، با کیفیت ترین سرویس ها و مناسب ترین راهکارهای اساسی در زمینه تعمیر پرینتر با توجه به شرایط، محدودیت های مالی در کمترین زمان ممکن می باشند. 

در آخر اینکه برای ارتباط با نمایندگی های تعمیر پرینتر و خدمات ویژه که شامل ( رفع مشکلات، اعزام کارشناسان مجرب و دوره دیده به محل کار، تکنسین های حرفه ای، قیمت های منصفانه، دقت و عملکرد بالا و در نهایت با سابقه بسیار درخشان می باشند) می توانید با مراجعه به وب سایت به آدرس https://tamirkar118.com که به عنوان سایت معرفی مراکز معتبر تعمیر چاپگر حرفه ای در تبریز شناخته شده مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیرکار 118 تعمیر چاپگر دستگاه چاپگر تعمیر پرینتر تعمیر چاپگر بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل  از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در محل برگزاری این نمایشگاه با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اسماعیلی در این جلسه ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: اصحاب فرهنگ و ادب دوره کم نظیری به لحاظ آمار، کمیت و کیفیت را تجربه خواهند کرد.

وی افزود: خوشحال هستیم بخش مهمی از کار در اختیار تشکل های صنفی و فعالان با سابقه این حوزه قرار گرفته است. این کار متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است و وظیفه ما حمایت از این فرایند است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: ایران به لحاظ حوزه فرهنگی قابل مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا نیست؛ تقریبا روزی در وزارت فرهنگ نداریم که رویدادی را در حال برگزاری نداشته باشیم و جشنواره‌های مختلف محلی استانی ملی و منطقه ای برگزار نشود.

اسماعیلی با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران صحنه‌ پرشوری از دوره رونق و شکوفایی حوزه فرهنگی کشور خواهد بود، گفت: طی یکسال اخیر (از نمایشگاه قبلی تا الان) تلاش کردیم بخش مهمی از نیازها را مورد توجه قرار دهیم و به همه ضعف ها اذعان می کنم اما در عین حال دوستانمان تلاش کردند وضعیت را به شکلی قابل اتکا و افتخار درآورند.

وی با اشاره به تولید کاغذ در کشور افزود: در حوزه تولید کاغذ، جشن خود کفایی کاغذ کتب درسی را داشتیم و در آستانه تکمیل کارخانه پیشرفته در حوزه کاغذ هستیم که در ماه های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و ظرفیت تولید کاغذ تحریر را به بیش از صد هزار تن خواهیم رساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست انداز
  • دستیابی به دانش چاپگر سه بعدی دندانپزشکی
  • دلیل کوبش زیاد 405 در دست‌انداز
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • هر آنچه از سیستم VRF باید بدانید
  • تلف شدن ۳۰ راس گوسفنددر پی بارش‌های سیل آسا در خوزستان