Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-استاندار هرمزگان گفت: امنیت پایدار در استان هرمزگان باعث شده تا تلاش در شاخه عمران و سرمایه گذاری در سطوح خرد، متوسط و کلان در استان همچنان وجود داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، فریدون همتی در صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: در هرمزگان شرایط پایدار امنیتی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم صبحگاه نیروی انتظامی گیلان به‌مناسبت هفته ناجا در رشت برگزار شدتشریح مولفه‌های "نیروی انتظامی مقتدر" توسط رئیس دستگاه قضا در مراسم صبحگاه ناجاقدردانی دولت از تلاش‌های پلیس در برقراری نظم و امنیت استان کردستان/ مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی برگزار نمی‌شود

وی افزود: استان هرمزگان رتبه 29 عدم وقوع جرم را در کشور دارد و این حاکی از آن است که نیروهای انتظامی هوشمندی در هرمزگان هستند که بر پایه امنیت مردم محور به انجام وظیفه می‌پردازند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: در حوزه دریابانی و درون مجموعه استانی تلاش‌های شبانه روزی جهت اینکه مردم بتوانند با آرامش به فعالیت بپردازند، ادامه دارد.

همتی افزود: در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی اقتصادی و همه بخش‌ها که هیچ توسعه‌ای بدون وجود امنیت پایدار در آن جامعه حاصل نمی‌شود. 

وی بیان کرد: امنیت پایدار در این استان باعث شده تا تلاش در شاخه عمران و سرمایه گذاری در سطوح خرد، متوسط و کلان در استان همچنان وجود داشته باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه در همه نقاط استان امنیت وجود دارد، گفت: در دورترین نقاط استان حتی در میان عشایر استان امنیت برقرار است و آنها در آرامش کامل به زندگی و کار خود می‌پردازند و این موضوع خود بیانگر وجود امنیت قابل قبول در سطوح مختلف جامعه است.

همتی بیان کرد: برخی افراد به دنبال تخلف و دور زدن قانون و بهم زدن نظم و انضباط جامعه هستند به همین دلیل مردم از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انتظار دارند با این متخلفان که به دنبال برهم زدن نظم جامعه هستند، به صورت قانونی برخورد کنند تا مردم جامعه در آرامش کامل باشند.

استاندار هرمزگان ضمن قدردانی از نیروهای مسلح، خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح استان و دستگاه قضایی با حمایت مردم، در تلاش برای برقراری امنیت قابل قبول در استان هستند تا استان در مسیر توسعه گام‌های موثرتری بردارد.

انتهای پیام/872/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار هرمزگان نیروی انتظامی امنیت پایدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، «معین‌الدین سعیدی» در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند مردم استان سیستان و بلوچستان قدردان نعمت امنیت و وحدت هستند و به احدی اجازه تفرقه‌اندازی میان صفوف‌شان را نمی‌دهند؛ البته امنیت پایدار در سایه فضای پُر رونق کسب و کار و با هم‌اندیشی و همفکری همه آحاد استان حاصل خواهد شد.

وی گفت: علی‌رغم خدمات بی‌بدیل نظام و کارهای بزرگ انجام شده، هنوز مردم استان سیستان و بلوچستان با چالش‌های عدیده روبه‌رو هستند. هر بار که ایران حق‌آبه خود را طلب کرد، طرف مقابل دروغ گفت.

سعیدی بر ضرورت رفع مشکل حاشیه‌نشینی در چابهار و کنارک تاکید کرد و افزود: با توجه به وقوع دو سیل ویرانگر اخیر در منطقه، لازم است سهمیه کنکور مختص دانش‌آموزان سیل‌زده در نظر گرفته شود.

عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره به وضعیت آب در این استان گفت: طرح‌های آبخیزداری، مهار موضوع سیل، کنترل سیلاب، ایجاد سازه‌هایی شبیه چاه نیمه‌ها برای نگاهداشت آب، احداث آب‌بند زودبازده در مسیر رودخانه‌های فصلی و مرزی و لایروبی این رودخانه‌ها، مرمت قنوات کشاورزی و ایجاد سیل‌بندهای روستاها نه تنها مانع هدررفت آب بلکه باعث ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.

سعیدی با قدردانی از حضور رئیس‌جمهور در بین مردم سیل زده، گفت: حضور رئیس‌جمهور بین مردم سیل زده قطعاً موجب تسلی خاطر شد و این نقطه تمایز و برتری دولت فعلی بر دولت قبل است. از طرفی باید سازمان برنامه و بودجه مکلف شود تا ردیف‌های مستقل اعتباری برای جبران خسارات سیل در نظر گیرد.

وی با انتقاد از فیلترینگ گفت: آیا با فیلترهای فعلی مطلوب حاصل شده است؟ وقتی مسؤولان بدون هیچ محدودیتی در همه پلتفرم‌ها حضور دارند، چرا مردم را درگیر هزینه فیلترشکن‌ها می‌کنید.

کد خبر 6090895 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است