Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پاکدامن المپین شمشیربازی در بخش سابر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت استخدامش که در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شمشیربازی با مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش و جوانان به بحث گذاشته شد، بیان کرد: کار‌های استخدامم با کمک علی‌نژاد در حال انجام است و البته نیاز به زمان دارد که در نهایت استخدام شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المپین استقلالی شمشیربازی درباره وضعیت این روز‌های تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: اگر برخی‌ها اجازه بدهند استقلال می‌تواند به روز‌های خوبش برگردد. متاسفانه استقلال از مدیریت ضربه بدی خورد. در این ۴ سال مدیرانی استقلال را مدیریت کردند که نمی‌توان نام مدیر روی آن‌ها گذاشت. آن‌ها دلسوز نبودند و اصلا به دل هوادار توجهی نمی‌کردند. امیدوارم شرایط بهتر شود تا قهرمانی استقلال را بعد از گذشت ۷ سال ببینیم.

پاکدامن درباره شرایط تمرینات تیم ملی عنوان کرد: برنامه تمرینی ما به طور مستمر در روز‌های زوج با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در حال انجام است. بازیکنان جوان و امید در تمرینات ما را همراهی می‌کنند. سعی می‌کنیم تمرینات را تا جایی که آمادگی بدنی مان حفظ شود، زیر نظر کادر فنی دنبال کنیم.

او ادامه داد: روز‌های زوج تمرینات شمشیربازی را پیگیری می‌کنم و روز‌های فرد هم به وزنه زدن و تمرینات بدنسازی می‌گذرانم.

بیشتر بخوانید

باقرزاده: قید سالن شمشیربازی را به دلیل هزینه‌های میلیاردی علیرضا دبیر در این مجموعه زدیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علی پاکدامن تیم ملی شمشیربازی فدراسیون شمشیربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید

به گزارش خبرآنلاین، اگر تیروئید شما کم‌کار است، احتمالاً ورزش آخرین چیزی است که به آن فکر می‌کنید؛ چرا که بیماری تیروئید با علائمی چون خستگی، تورم و دردهای مفصلی و عضلانی شما را از هرگونه تحرک فیزیکی بازمی‌دارد. اما کارشناسان بر این باورند که فعالیت بدنی می‌تواند به شما کمک کند تا این علائم را کنترل کنید و احساس بهتری داشته باشید.

برای کنترل علائم تیروئید کم‌کار توصیه می‌شود این فعالیت‌ها را امتحان کنید:

۱) پیاده‌روی

پیاده‌روی یکی از ساده‌ترین تمرینات ورزشی محسوب می‌شود. پیاده‌روی با سرعت متوسط، عملکرد قلب شما را بهبود می‌بخشد و باعث می‌شود حدود ۲۸۰ کالری در ساعت بسوزانید و از اضافه وزن ناشی از کم‌کاری تیروئید پیشگیری کنید.

۲) یوگا

یوگا با ایجاد کسشانی در عضلات، آنها را تقویت می‌کند. تمرینات یوگا به شما کمک می‌کند تا روی تنفس خود تمرکز داشته باشید. نتایج یک مطالعه نشان داد که افراد مبتلا به کم‌کاری تیروئید پس از تداوم و استمرار در انجام تمرینات تنفسی یوگا به مدت ۶ ماه، عملکرد ریوی بهتری داشتند.

۳) حرکات کششی

از آنجا که درد مفصلی و عضلانی یکی از علائم کم‌کاری تیروئید است، انجام حرکات کششی به تحرک کافی مفاصل کمک می‌کند تا در هنگام ورزش یا هرگونه تحرک فیزیکی، فشار زیادی به آنها وارد نشود.

بیشتر بخوانید:

چگونه پرکاری تیروئید را به طور طبیعی کنترل کنیم؟ ۴ ترفند ساده برای کنترل علائم تیروئید کم‌کار

منبع: webmd

۴۷۲۳۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900495

دیگر خبرها

  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!