Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی جنجال‌های به وجود آمده به خاطر حرکت مهاجم آرژانتینی تیمش در بازی مقابل آرسنال را بی‌مورد می‌داند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی مقابل آرسنال در هفته هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با یک جنجال همراه بود، جنجالی که توسط سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی - کسی که پس از چند هفته غیبت به دلیل مصدومیت به ترکیب آبی‌پوشان شهر منچستر برگشته بود – رقم خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آگوئرو که در اواخر نیمه اول به یکی از تصمیمات کمک داور زن بازی اعتراض داشت، نزدیک او رفت و دست خود را روی شانه او گذاشت که این حرکتش با انتقادات و واکنش‌های فراوانی همراه شد.

برای پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اما این موضوع چندان مهم نبوده است. او پس از این مسابقه که تیمش با تک گل رحیم استرلینگ موفق به کسب سه امتیازش شد، به خبرنگارانی که نظر او را درباره حرکت گفت: به خودتان بیاید پسرها! سرخیو درست‌ترین انسانی است که من در تمام زندگی‌ام دیده‌ام. اگر دنبال شر می‌گردید لطفاً جایی دیگر دنبال آن باشید نه در این یک مورد.

گواردیولا در ادامه به اهمیت پیروزی خانگی شاگردانش مقابل تیم دستیار سابقش میکل آرتتا بعد از شروع نه چندان جالب آنها در این فصل اشاره داشت و گفت: بازی سخت و سنگینی بود، همانطور که انتظارش را داشتیم. با توجه به وضعیت روانی تیمش و مشکلاتی که در هفته‌های گذشته داشتیم، کسب پیروزی در این بازی برای ما خیلی مهم بود. درست مانند بازی مقابل لیدز که در آن ادرسون واکنش‌هایی خارق‌العاده انجام داد، در این بازی هم ما دوباره شاهد عملکرد خوب او بودیم. مهمترین نقاط قوت عملکرد ما در این بازی، حرکات بدون توپ و دفاع خوب‌مان بود. من فکر می‌کنم که عملکرد ناتان آکه و روبن دیاس در خط دفاعی باورنکردنی بود. کایل واکر هم به عنوان یک مدافع میانی کارش را خوب انجام داد.

لیگ برتر انگلیس| منچسترسیتی با حداقل اختلاف بر آرسنال غلبه کرد

سرمربی اسپانیایی من‌سیتی افزود: این سه نفر حتی یک جلسه هم نتوانسته بودند کنار هم کارهای تاکتیکی را تمرین کنند. ما به زمان بیشتری برای پیشرفت در کارهای تیمی‌مان نیاز داریم اما مشکلی نیست. فکر می‌کنم این بازی به ما برای پیشرفت در این مسیر کمک خواهد کرد.

پیروزی شب گذشته منچسترسیتی مقابل آرسنال پانصدومین پیروزی دوران مربیگری پپ گواردیولا شامل دوران حضورش در تیم دوم باشگاه بارسلونا بود. بازی بعدی او و شاگردانش در لیگ قهرمانان است که چهارشنبه شب باید به مصاف پورتو بروند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی

گرگ‌ها که دیدار نیم‌فصل اول را با پیروزی به پایان رسانده بودند، در ورزشگاه اتحاد به میدان می‌روند. 

طرفداری | منچسترسیتی و وولورهمپتون در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می‌روند. با توجه به پیروزی آرسنال مقابل بورنموث، شاگردان پپ گواردیولا نتیجه‌ای غیر از پیروزی نمی‌خواهند.

اطلاعات بازی منچسترسیتی و وولورهمپتون بستر مسابقه: هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: شنبه، 15 اردیبهشت 1403 (4 می 2024) ساعت: 20:00 به وقت تهران مکان: ورزشگاه اتحاد داوران: کریگ پاوسون (داور اصلی) - استوارت اتول (داور وار) ترکیب ابتدایی منچسترسیتی و وولورهمپتون  منچسترسیتی (1-3-2-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، کواچیچ، فودن | هالند وولورهمپتون در حال تکمیل

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • هالند با گواردیولا دعوا داشت، نه داور!
  • هالند: صحبت‌های روی کین؟ به حرف‌های این مرد اهمیتی نمی‌دهم
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • منچسترسیتی و تحقیر رقبا در دوران گواردیولا؛ 50 بازی با برتری حداقل 4 گل
  • منچسترسیتی - وولورهمپتون؛ ترکیب رسمی
  • جنجال داوری: گلی که آرسنال خورد درست بود! (عکس)‏
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم