Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مطهر علوی از موفقیت برنامه خدمت رسانی به زایران حرم امیر المومنین(ع) در سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، «فائق الشمری» عضو شورای اداری آستان مطهر علوی گفت: به توصیه مهندس«یوسف الشیخ» دبیرکل آستان مطهر علوی، همه بخش های این آستان انرژی و امکانات خود را به منظور تهیه همه لوازم مورد نیاز زایران حرم امیر المومنین(ع) به کار گرفتند تا مراسم رحلت پیامبراکرم(ص) با رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

الشمری افزود: بخش سلامت و بهداشت و محیط زیست آستان مطهر علوی پنج مرکز تخصصی پزشکی را در اطراف صحن حیدری و مهمانسراهای وابسته به این آستان مستقر کرد که 25 پزشک مرد و زن و 50 پرستار و 40 داوطلب از کادر درمانی در این کار مشارکت داشتند.

 

وی ادامه داد: سه تن دارو و لوازم پزشکی مختلف در این مراکز پزشکی گذاشته شد و هزاران ماسک بین زایران توزیع شد. این مراکز پزشکی هزاران بیمار را درمان کردند.

 

الشمری گفت: هشت آمبولانس متعلق به آستان مطهر علوی برای انتقال بیماران اورژانسی به بیمارستان های استان نجف اشرف مستقر شدند و 40 بیمار بدحال را به این بیمارستان ها منتقل کردند.

 

این عضو شورای اداری آستان مطهر علوی افزود: کمپین های ضد عفونی روزانه و دوره ای فعالیت خود را همچنان ادامه می دهند.  گروه ضد عفونی این آستان هنگام ورود زایران از نقاط اصلی منتهی به حرم مطهر به توزیع مواد ضد عفونی بین آنها اقدام کردند.

 

سامانه بخش بررسی الکترونیکی AMD  ورود یک میلیون و 676 هزار و 925 نفر را به حرم مطهر امام علی(ع) ثبت کردند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان مطهر علوی برنامه ویژه رحلت پیامبر اسلام آستان مطهر علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و مربیان افتخارآفرین زابل، اظهار کرد: لوح تقدیر و کاپ‌هایی که در دستان شما است نتیجه غیرت و همت مثال زدنی مردمان دانشمند، هنرمند و عزتمند سیستان است که توانستند تمام مشکلات و موانع را پشت سر بگذارند.

وی افزود: در آینده مطمعنا شما باید چرخ توسعه سیستان را در دست بگیرید و آنچه که مرز و حد و حدودی ندارد دانش است، هر آنچه که می‌توانید در این حوزه‌ها خودتان را تقویت کنید.

معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه، آن چیزی که این استان را در مسیر آبادانی، توسعه و بالندگی قرار می‌دهد همدلی و هم افزایی، یکدلی و یکرنگی است، تاکید کرد: باید دست در دست هم پله‌های افتخار و مسیرهای آینده‌سازی را در این استان طی کنیم و آستانه تحمل را جهت بالا بردن پذیرش انتقادات بالا ببریم تا از اتفاقاتی از نوع تفرقه و دوگانگی اجتناب کنیم و بصیرت داشته باشیم که در این دام‌ دشمن که باعث سرخوردگی استان می‌شود گرفتار نشویم.
وی افزود: امروز اتفاقات خوبی در سیستان به لحاظ بعد تجاری، صنعتی و ایجاد مبادلات تجاری بین چابهار، میلک، افغانستان و کشورهای همسایه رخ داده که می‌تواند این استان را به اوج شکوفایی برساند.
ملاشاهی ادامه داد: خودتان را دست کم نگیرید، سیستان‌وبلوچستان و فرزندان این منطقه دارای استعدادهای خاص و ویژه هستند، آنچه باعث افتخار شما خواهد شد تلاش و کار کردن است باید کار و تلاش کنید چرا که خداوند به سعی و تلاش شما برکت می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • اعزام زایران در امنیت کامل/ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات