Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم منچستر سیتی با نادیده گرفتن قوانین، به داوری اعتراض کرد. 

پپ گواردیولا پس از برد 1-0 منچستر سیتی مقابل آرسنال از سرخیو آگوئرو دفاع کرد. این بازیکن به خاطر گرفتن شانه کمک داور مسابقه، خانم شان میسی الیس، با انتقاد فراوانی مواجه شد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از ایندیپندنت، در دقایق پایانی بازی در نیمه اول، آگوئرو به تصمیم میسی الیس به خاطر اعلام کردن یک پرتاب اوت به نفع آرسنال معترض بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم آرژانتینی که پس از ماه ژوئن برای اولین بار برای سیتیزن ها بازی می کرد، به خاطر عمل خود جریمه نشد ولی دست زدن او به داور به نشانه اعتراض واکنش های زیادی را در شبکه های مجازی و همچنین توسط کارشناسانی همچون میکا ریچادرز و ایان رایت به همراه داشت.

اعتراض سرخیو آگوئرو به داور مسابقه

همچنین بخوانید:

استرلینگ: منچستر سیتی به شایستگی آرسنال را شکست داد؛ بازگشت آگوئرو خبر خوبی است 

پپ گواردیولا: پیروزی مقابل آرسنال برای روحیه و ذهنیت منچسترسیتی مهم بود؛ آرتتا همه چیز برای اینکه مدعی باشد در اختیار دارد

قانون می گوید: «هر گونه رفتار فیزیکی یا خشن علیه یکی از داوران بازی می تواند با کارت قرمز مجازات شود». گواردیولا اما اعتقاد داشت درباره این صحنه اغراق شده است. 

بیخیال! سرخیو مهربان ترین آدمی است که در زندگی خودم دیده ام. در سایر صحنه ها دنبال ایراد بگردید، نه این یکی. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند