Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل ذبیح اله‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مواکب شهرستان دزفول حسب فرمان مقام معظم رهبری پیرامون کمک‌های مؤمنانه به یاری نیازمندان شتافتند.
وی ادامه داد: این مواکب در ایام محرم و صفر بیش از ۳۰ میلیارد ریال در قالب تامین و توزیع بسته‌های بهداشتی(پویش موکب سلامت)، بسته‌های معیشتی (پویش مهر اربعین) و بسته‌های نوشت افزار(پویش موکب مهربانی) به نیازمندان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: طبخ و توزیع ۴۶ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم، ۲۴ هزار عدد کلوچه محلی، کمک هزینه خرید جهیزیه و اهدای لوازم منزل به نیازمندان دیگر اقدامات انجام شده در ماه‌های محرم و صفر بودند.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول همچنین درخصوص مشارکت مردم در توسعه حرم مطهر حسینی گفت: عموم مردم مؤمن، متدین و ولایتمدار شهرستان دزفول می‌توانند برای مشارکت در فیض توسعه‌ حرم مطهر حسینی (صحن حضرت زینب س) نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۶۶۵۹ (بانک انصار) واریز نمایند. 
وی افزود: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر به محل ستاد به آدرس دزفول، خیابان انقلاب، مقابل بنیادشهید و امورایثارگران مراجعه و یا با شماره تماس ۴۲۲۴۱۱۵۰ و شماره همراه ۰۹۱۶۷۸۳۶۰۱۹ تماس بگیرند.

شهرستان دزفول از وجود خیران و نیکوکاران فراوانی بهره مند است که در موضوعات مختلف به ویژه ایجاد اماکن درمانی بهداشتی و فضای آموزشی در کشور زبانزد هستند.

برچسب‌ها موکب اربعین ماه محرم دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موکب اربعین ماه محرم دزفول خوزستان موکب اربعین ماه محرم دزفول خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • برپایی مراسم دسته‌روی عزاداری امام جعفر صادق(ع) در بجنورد