Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:43:05 GMT

جدیدترین خبر از مستند هادی آفریده

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۴۵۰۱

جدیدترین خبر از مستند هادی آفریده

مستند «کامیون آبی» هادی آفریده آماده نمایش شد.

به گزارش ایسنا،این مستند در مناطق مرزی بلوچستان ایران با موضوع بحران های آبی منطقه تهیه شده و داستان زندگی بخشی از مردم بلوچستان را به تصویر می کشد.

فیلمبرداری این مستند در مناطق گرم بیت، باهوکلات و نوبنیدان بلوچستان انجام شده است.

مستند «کامیون آبی» با روایت راننده کامیون آب رسان روستائی، به قصه مردم بلوچستان و تمساح ایرانی، رقابت و خطراتی که برای به دست آوردن آب در بلوچستان وجود دارد می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه تولید این مستند عبارتند از:محقق، کارگردان و تهیه کننده : هادی آفریده،فیلم‌بردار: رضا تیموری
تدوین‌گر: بابک بهرام بیگی،صدابردار: مهردادعباسپور ،طراحی صدا: مهرشاد ملکوتی،دستیار کارگردان و برنامه ریز: روشنک اهرابی،دستیار فیلمبردار: سهیل صباحی،موسیقی: انتخابی ( حمیدرضا آفریده )،تولید: ۱۳۹۹
با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار و سازمان محیط زیست استان سیستان  و بلوچستان و سرمایه گذار: مرکز گسترش سینمای مستند وتجربی.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

آفتاب‌‌نیوز :

«پیر لودهامار» از مقامات ارشد سازمان ملل متحد در امور مین‌روبی، بعدازظهر امروز (جمعه)، در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت که برداشتن حجم عظیم آوار‌ها و بمب‌های منفجرنشده در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد.

حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیرو‌های اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • مقام سازمان ملل: آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد