Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام رضایی با اشاره به توزیع یک هزار پُرس غذای گرم در ایام پایانی ماه صفر بین نیازمندان، گفت: این برنامه با تاسی به پیامبر مهربانی (ص) و به همت خیرین و اصحاب مسجد «الرجاء» شیراز و توسط کانون «شهید سلیمانی» اجرا شد.

حجت الاسلام «حسین رضایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در دهه آخر ماه صفر با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری محافل سوگواری و عزاداری، برنامه های ویژه این ایام مسجد «الرجاء» شیراز در قالب های دیگر و با محوریت مسجد «الرجاء» شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» شیراز خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه محرم برنامه ها آغاز شد و با آئین سیاهپوشان، علم گردانی، برپایی موکب جمع آوری نذورات و توزیع پرچم های صلواتی عزاداری در طول ماه ادامه یافت.

وی با اشاره به توزیع یک هزار پُرس غذای گرم در ایام پایانی ماه صفر بین نیازمندان، گفت: این برنامه با تاسی به پیامبر مهربانی؛ حضرت محمد مصطفی (ص)، به همت خیرین و اصحاب مسجد «الرجاء» و توسط اعضای کانون «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، شیراز اجرا شد که با رعایت پروتکل های بهداشتی همراه بود.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: همزمان با اربعین حسینی نیز برنامه های ویژه ای به ویژه با مشارکت اعضای کانون و اصحاب مسجد در قالب موکب برگزار شد که مراسم ویژه اربعین حسینی در محل مسجد «الرجاء» با سخنرانی حجت الاسلام «حمیدرضا حدائق»، امام جماعت مسجد و مداحی مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواسات و همدلی در فارس کرونا در فارس برنامه های دهه پایانی صفر شهادت حضرت رسول اکرم ص دهه پایانی صفر دهه پایانی ماه صفر شهادت امام رضا ع شهادت امام حسن مجتبی ع کانون های مساجد فارس شیراز حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان مدیر عامل کانون‌پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاون وزیر اموزش و پرورش در دیدار نماینده ولی فقیه در استان  کرمان گفت : رهبرمعظم  انقلاب به حوزه کودک و نوجوان وکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دقت ویژه ای دارند در طول سالهای گذشته دست اندکاران کانون در دیدار با رهبر معظم انقلاب توصیه های پیرامون کودک و نوجوان و اهمیت کانون دریافت کردند از جمله اینکه برنامه های خلاق و پویا ویژه انها طراحی شود و در دل انها بذر ایمان کاشته شود به همین منظور استفاده ار ابزار هنر میتواند در کانون بسیار موثر باسب محور فعالیتها در کانون کتابست.
علامتی با تاکید بر پیگیری سه سیاست  از جمله  رصد وبررسی سیاست مرکز محوری  در سفر های استانی،حوزه دفاع مقدس  بطور ویژه در این استان با حضور شهدای اخیر حمله تروریستی که ثلث انها کودک و نوجوان بودند و وجود مزار مطهر سردار سلیمانی مورد توجه است و برخی فعالیتهای فرهنگی در این خصوص شروع شده و پراکندگی و پهناور بودن استان ایجاب میکند متناسب با زیست بوم استان منطقه به منطقه برنامه ریزی کنیم  که در تمام‌موارد ظرفیت روحانیت و امام‌جمعه ها بسیار اهمیت دارد.

 بگفته وی یکی از محصولات ما فیلم بچه زرنگ‌است که ایدئولوژی حب وطن حس مسئولیت دارد و سیاست دیگر ما  نوجوان‌محوریست و رمانها و فیلمهای نوجوان در دستور کار ماست.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان افزود نظام تعلیم و تربیت در انسانها به گونه ایست که مربی همه کاره نیست و نمیتواند تمام بحث تربیت را یدک بکشد بنابراین حتما باید سهمی برای متربی قائل شد یعنی  خودش پذیرش و اختیار داشته باشد ..
 وی تاکید کرد:لازم است برای تربیت گروه سنی کودک و نوجوان همه ی ظرفیتها و امکانات تعلیم و تربیت بکار گرفته شود .  

 

            

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود