Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مهروانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های ممای(اجرای فرم)  کونگ فو لیگ بانوان قهرمانی کشور با حضور ۱۷ تیم به صورت مجازی برگزار می شود که تیم کونگ فو بانوان گیلان نیز با ۶ ورزشکار در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت.

وی افزود: این رقابت ها از آبان ماه آغاز می شود و ورزشکاران شرکت کننده باید در فرم های مختلف حضور یافته و فیلم اجرای فرم خود را به فدراسیون ارسال کرده تا این فیلم ها توسط داوران منتخب فدراسیون کونگ فو ارزیابی و نتایج آن اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم بانوان گیلان در سه فرم در این رقابت ها حضور خواهد یافت که زینب دادجو و سمیه پژوهان دو ورزشکار گیلان که مدال ها و عناوین قهرمانی کشور را در اختیار دارند در اجرای فرم "آناتوآ" در این دوره شرکت می کنند.

وی بیان کرد: همچنین نسیم شریفی و سارا صدیقی دیگر ورزشکاران کونگ فو کار استان گیلان در اجرای فرم "من توما" به مصاف رقبای خود خواهند رفت، ندا نوروزی و زینب نمازی پور نیز دیگر کونگ فو کاران استان در اجرای فرم "اوم" با سایر رقبای خود به صورت مجازی به رقابت می پردازند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: همچنین مریم بادپا به عنوان مربی و فاطمه کریمی نیز به عنوان سرپرست در تیم کونگ فو بانوان گیلان برای شرکت در رقابت های مجازی ممای (اجرای فرم) لیگ قهرمانی بانوان کشور حضور می یابند.

مهروانی تصریح کرد: کونگ فو از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته به خصوص در رشته توآ این استان از کونگ فو کاران شایسته ای برخوردار بوده و هم اینک نیز علاوه بر حضور مربیان و داوران ارزنده این استان در سطح کشور،  کونگ فو کاران گیلانی در چند سال اخیر توانسته اند در مسابقات مختلف در هر دو بخش بانوان و آقایان بدرخشند و مقام ها و مدال های ارزنده ای را کسب کنند.

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان رشت فدراسیون های ورزشی گیلان بانوان اخبار کنکور بانوان گیلان اجرای فرم رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم ریکرو بانوان کشورمان امروز برای حضوری پر قدرت در رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان تمرینات خود را در زمین مسابقات برگزار کرد.

یسنا پورماهانی از کیش به همراه مبینا فلاح و حوریه حاجی حسینی ترکیب تیم ملی ریکرو بانوان را تشکیل می‌دهند.

مهسا بدخشان به عنوان مربی ریکرو و سونگ چیل هونگ نیز به عنوان سرمربی هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند.

محمدحسین گلشنی، رضا شبانی، صادق اشرفی و فائز محمدی نیز در بخش مردان در این رقابت‌ها حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • قدردانی بانوان کیش از پلیس در اجرای طرح نور
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای