Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی ازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به مددجویان این نهاد در نیمه نخست امسال خبر داد.

مجید الهی‌راد، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت بدون سود و کارمزد بانکی بوده است، افزود: این میزان تسهیلات به سه هزار و ۵۰۰ نفر مددجو در بخش‌های مختلف اشتغال، مسکن، ودیعه مسکن و کارگشایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  با بیان اینکه دو هزار و ۱۷۶ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۷۲۹  میلیون تومان از محل صندوق امداد ولایت پرداخت شده است، بیان کرد: هزار و ۴۰۵ فقره در بخش کارگشایی،۱۷۶ فقره در بخش اشتغال،۲۱۴مورد در بخش مسکن، و۵۴ مورد آن در بخش ویعه مسکن و باقی مانده در سایر بخش‌ها به نیازمندان اعطا شده است.


وی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه انجام شده با بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک رسالت هزار و ۲۹۶ فقره آن نیز با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۶ میلیون تومان از محل صندوق مهر ایران و ۳۰ فقره با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان آن توسط بانک رسالت پرداخت شده است.


الهی راد با بیان اینکه تمامی تسهیلات اعطایی بانک رسالت در حوزه کارگشایی بوده است، افزود: با همکاری و مساعدت صندوق مهر ایران نیز هزار و ۱۸۸ پرونده تسهیلات با شش میلیارد و ۳۳۷ میلیون تومان در بخش کارگشایی، ۶۷ فقره تسهیلات با اعتبار دو میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان  در بخش اشتغال و ۴۱ فقره نیز در بخش ودیعه مسکن با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد خراسان شمالي پرداخت تسهیلات قرض الحسنه میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی