Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: تاکنون مراسم مذهبی چالش در خصوص بیماری کرونا بود از این به بعد چالش پیش‌رو مراسم عروسی‌ است.

بهگزارش برنا از اراک ،  حسن مهرعلی در  جلسه مبارزه با کرونا در استان مرکزی  افزود: فعال شدن تالارهای پذیرایی و نبود قوانین و مصوبه قطعی برای فعالیت این مراکز می‌تواند چالش پیش رو را شدت دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: عادی انگاری و عادی پنداری سم مهلک قطع نشدن زنجیر کووید ۱۹ است و این مهم فقط با مشارکت عموم مردم ممکن است.

مدیر گروه سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: از ۵۰۶ شهر در کشور، اراک و ساوه  جزو شهرهای فوق پرخطر کووید ۱۹ هستند.

مهرعلی افزود: فعالیت باشگاه‌های استان برقرار است و هیچ باشگاهی و هیچ تور مسافرتی در شرایط پرخطر بیماری کووید ۱۹ تعطیل نیست.

وی اظهار داشت: در صورتی که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای رعایت جدی نکات بهداشتی دیر اقدام کند دیگر امکان مدیریت بیماری در این مجموعه بزرگ نیست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام هوایی نوزاد دلیجانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: صبح روز گذشته ۶ اردیبهشت با توجه به وضعیت پزشکی نوزادی که چند ساعت از تولدش گذشته بود و به دنبال درخواست بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان مبنی بر نیاز به انتقال هوایی این نوزاد به بیمارستان امیرکبیر اراک، این بیمار به همراه متخصص اطفال توسط بالگرد اورژانس هوایی استان مرکزی در کمترین زمان ممکن از دلیجان به اراک منتقل شد.

دیگر خبرها

  • شیر گاو یکی از چالش برانگیزترین مشکلات پزشکی را حل کرد
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • اعزام هوایی نوزاد دلیجانی
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد