Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها – فرماندار شهرستان قشم از جان باختن ۴ کارگر یک شرکت پودر ماهی و مصدومیت یک نفر در شهردار سوزا خبر داد. - اخبار استانها -

علیرضا نصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: متاسفانه این چهار نفر به دلیل قرار گرفتن در معرض گاز ناشی از تخلیه دیگ ماهی جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: یک نفر هم در این حادثه دچار مصدومیت شدید شده که به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) قشم منتقل شده و پزشکان مشغول مداوای وی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه مشکل شرکت‌های پودر ماهی در قشم از حدود دو دهه پیش تا کنون در این جزیره پا برجا بوده و بیشتر اوقات مردم از تنفس در هوای آلوده به گوگرد ناشی از فعالیت این شرکت‌ها گلایه داشتند.

توقف مزایده شرکت فرآورده‌های شیلاتی بندرعباس در راستای حفظ حقوق عامه/ نخستین کارخانه کنسرو ماهی کشور با قیمت غیر واقعی فروخته نخواهد شدفاجعه زیست محیطی در دلفان؛ برداشت بی رویه آب نفس هزاران ماهی را گرفت + تصاویرورود مدعی‌العموم به موضوع بازار ماهی در بندرعباس/دستفروشان ماهی ساماندهی می‌شوند

حادثه امروز و جان باختن چهار نفر و مصدومیت یک نفر از کارگران یک شرکت پودر ماهی در شهر سوزای قشم، اهمیت بررسی دقیق فعالیت این شرکت‌ها را دو چندان می‌کند.

دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان قشم پس از اطلاع از این حادثه برای بررسی بیشتر چگونگی حادثه در محل این شرکت حضور دارند.

انتهای پیام/7558/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا قشلاقی گفت: پرونده ۳۹۴ هزار و ۶۷۲ کیلوگرم عرضه خارج از شبکه آرد به ارزش ۲۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان کردکوی رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر الزام توزیع آرد در شبکه رسمی، واحد متخلف را به پرداخت ۲۳۶ میلیارد و ۸۰۳ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

قشلاقی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در بازرسی از کارخانه تولید آرد، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6091848

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • انتقال تجارب و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه شیلات به تاجیکستان
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • دامپروری یکی از مزیت‌های لرستان محسوب می‌شود
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • بازدید آیت‌الله رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • محکومیت ۲۳۶ میلیاردی مدیرعامل یک کارخانه آرد
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان