Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در سفر به استان قم، با آیت‌الله سید‌محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) دیدار و گفتگو کرد.

سردار گودرزی در این دیدار پس از تحویل بیرق متبرک به حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا (ع) به آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: تمامی یگان‌های مرزبانی نیروی انتظامی در کشور طی ۲۵ روز با بیرق حرم مطهر امام رضا (ع) عطرآگین شده است و امروز توسط مرزبانان تحویل مرقد خواهر بزرگوار این امام همام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: طی دو سال گذشته در یک اقدام خداپسندانه و ولایت‌پسند، پرچم متبرک امام رضا (ع) با پیمایش ۸۷۵۵ کیلومتر، مرزبانان از آن تمسک می‌جویند و امسال نیز این کار معنوی با همت معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا از حرم امام رضا (ع) شروع شد و در سالروز شهادت این امام عزیز در مرقد خواهر بزرگوار ایشان توسط مرزبانان تقدیم این آستان مقدس می‌شود که این افتخاری است که نصیب این فرزندان خدوم نظام می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود، مرزبانان را نیرو‌های ولایتمدار، سختکوش و حافظ مرز‌های حریم ولایت دانست و عنوان کرد: تهدیدات پیرامونی در سطح منطقه و مرز‌های ایران اسلامی در بحث اسلحه و مهمات، اشرار مسلح، قاچاق کالا و محصولات ضدفرهنگی وجود دارد، الحمدلله مرزبانان با ایثار و شجاعت و کار شبانه‌روزی با این تهدیدات مبارزه می‌کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: به‌لطف نیرو‌های مسلح کشور، با زعامت و هدایت‌های داهیانه فرمانده معظم کل قوا، امنیت صفر مرز تا عمق کشور برقرار و پایدار است و مرزبانان در ایجاد این امنیت پایدار نقش بسزایی دارند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی یادآورشد: امروز با فضل الهی مرزبانان با اعتقاد به ولایت در حفظ و حراست از مرز‌های میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و مرز‌های ما از امنیت مطلوب برخوردارند چرا که رزمندگان مرزبانی خود را میراث‌دار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌دانند که برای حراست از کیان و ناموس کشور جان خود را تقدیم این نظام کردند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) نیز در این دیدار با تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت ناجا، گفت: آنچه در این هفته باید انجام شود، اطلاع‌رسانی اقدامات نیروی مقتدر انتظامی است که باید برای تنویر افکار عمومی، مردم با زحمات و تلاش و تدابیر نیرو‌های خدوم انتظامی آشنا شوند.

آیت الله سعیدی با اشاره به مأموریت حساس و خطیر نیروی انتظامی در حراست از مرز‌های کشور افزود: نیرو‌های خدمتگزار انتظامی اگر همراهی مردم را داشته باشند بهترین بیلان عملکرد در انجام مأموریت‌های خود را دارند و اگر این همراهی نباشد، در مأموریت‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ادامه داد: هفته نیروی انتظامی برای آحاد مردم است، زیرا مردم ذی‌نفع در امنیت هستند و این امنیت توسط مأموران خدوم ناجا ایجاد شده و برای همه این هفته، هفته‌ای مبارک است.

آیت‌الله سعیدی با ابراز اینکه نیروی انتظامی با تمام وجود برای تأمین امنیت کشور تلاش دارد، تأکید کرد: مردم باید قدردان زحمات کارکنان نیروی انتظامی باشند که جا دارد از این مکان مقدس، هفته بزرگداشت ناجا را ابتدا به فرمانده معظم کل قوا و آحاد مردم جامعه و شما عزیزان مرزبان تبریک و خداقوت بگویم.

او اضافه کرد: نیروی انتظامی در حقیقت نیرویی است که در حریم ولایت و در رکاب ولایت، در حفظ نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به طرح بدرقه پرچم امام رضا (ع) از حریم مرز‌های کشور و متبرک شدن مرزبانان به آن، خاطرنشان کرد: پرچم‌گردانی‌ای که متبرک به حرم امام رضا (ع) است، آیینی بسیار زیبا است که ریشه قرآنی دارد.

 آیت الله سعیدی گفت: در حقیقت این کار یک ریشه شادمانی دارد، زیرا چشم حضرت یعقوب (ع) به پیراهن حضرت یوسف (ع) روشن و شادمان شد و این اقدام باعث بصیرت‌افزایی می‌شود، زیرا پرچم امام رضا (ع) همانند پیراهن حضرت یوسف (ع) به‌اذن خدا قدرت دارد و این اقدام شما، بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی نقطه صفر مرزی تولیت حرم حضرت معصومه امنیت پایدار تولیت آستان مقدس حضرت معصومه نیروی انتظامی آیت الله امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه(س) در دهه کرامت
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد