Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی "امریکن ایرلاینز" قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی پروازهای هواپیمای مسافربری بوئینگ مکس ۷۳۷ را برای اولین بار از زمان زمین گیر شدن این هواپیما در مارس ۲۰۱۹ از سر بگیرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه خبری بلومبرگ روز یکشنبه در گزارشی اعلام کرد که شرکت هواپیمایی "امریکن ایرلاینز" قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی پروازهای هواپیمای مسافربری بوئینگ مکس 737 را برای اولین بار از زمان زمین گیر شدن این هواپیما در مارس 2019 از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

در این گزارش آمده است: هواپیمای مکس 737 از 29 دسامبر تا 4 ژانویه یک بار در روز در مسیر پروازی میامی-نیویورک به پرواز درخواهد آمد.

بر اساس این گزارش، این شرکت هواپیمایی برای بازگشت مکس به ناوگان هوایی خود یک "رویکرد مرحله ای" را در پیش خواهد گرفت از جمله اینکه پرواز میامی-نیویورک را از 4 ژانویه تمدید خواهد کرد.

خطوط هوایی امریکن ایرلاینز به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

چراغ سبز اتحادیه اروپا به بوئینگ برای پرواز دوباره هواپیمای مکس 737پروازهای بوئینگ مکس 737 ماه آینده احتمالاً از سر گرفته می‌شود

این در حالی است که آژانس ایمنی هواپیمایی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که هواپیمای بوئینگ مکس 737 برای پرواز ایمن است و اعلام کرد که این هواپیمای زمینگیر شده می تواند قبل از پایان سال 2020 به آسمان این منطقه بازگردد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی اقتصاد شرکت های هواپیمایی اقتصاد بوئینگ مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس