Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه بهره‌برداری از ۱۳۶۱ طرح اشتغالزایی، تحویل ۱۰ مدرسه سیار و اهدای ۱۰ هزار بسته نوشت‌افزار از دستاوردهای سفر مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به استان کرمانشاه بود.

امیرحسین مدنی در سفر خود به کرمانشاه علاوه بر افتتاح ۱۳۶۱ طرح اشتغال‌زایی در مناطق محروم این استان، ۱۰ مدرسه سیار و ۱۰ هزار بسته نوشت‌افزار را به دانش‌آموزان کرمانشاهی اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بنیاد برکت درباره اقدامات اشتغال‌زایی این بنیاد در استان کرمانشاه گفت: با افتتاح ۱۳۶۱ طرح جدید، تعداد طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت در مناطق محروم و روستایی استان کرمانشاه به ۴ چهار هزار و ۲۵۳ طرح رسید که باعث ایجاد ۱۲ هزار و ۷۵۹ فرصت شغلی برای ساکنان این مناطق شده است.

مدنی حجم کل سرمایه‌گذاری برای راه‌اندازی این تعداد طرح اشتغال‌زایی را  دو هزار و ۷۱۹  میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: ۱۴ شهرستان و ۵۲۷ روستای استان کرمانشاه تحت پوشش فعالیت‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت قرار دارند.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت، ۲۵ مجری و تسهیل‌گر این بنیاد فرایند اشتغال‌زایی در مناطق محروم استان کرمانشاه را مدیریت و پیگیری می‌کنند.

مدنی همچنین با اشاره به اهدای ۱۰ مدرسه سیار برکت اظهار داشت: این مدارس سیار برای استفاده دانش‌آموزان عشایر استان کرمانشاه تحویل آموزش و پرورش عشایری شد.

وی افزود: برای ساخت ۱۰ مدرسه سیار برکت هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. این مدارس سیار قابلیت حمل و نقل دارند و همراه با عشایر جابجا می‌شوند.

مدیرعامل بنیاد برکت درباره امکانات مدارس سیار نیز توضیح داد: هر کدام از این مدارس شامل کلاس درس، حمام و دستشویی و اتاق استراحت برای معلم است.

وی در ادامه  با اشاره به اهدا و توزیع نوشت‌افزار میان دانش‌آموزان مناطق محروم کرمانشاه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام امسال یک میلیون بسته لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار ایرانی را در قالب پویش ملی «مشق احسان» میان دانش‌آموزان مناطق روستایی و محروم سراسر کشور توزیع می‌کند که امروز ۱۰ هزار بسته به دانش‌آموزان کرمانشاهی اهدا شد.

 بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام چهار هزار و ۴۳۳ طرح را با حجم سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال در حوزه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، فرهنگی، سلامت و سایر خدمات در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسانده یا در دست اقدام دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه بنیاد برکت استانی اجتماعی مدیرعامل بنیاد برکت استان کرمانشاه ۱۰ مدرسه سیار بنیاد برکت مناطق محروم دانش آموزان اشتغال زایی طرح اشتغال نوشت افزار ۱۳۶۱ طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی