Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادخدا خدایار از توزیع 2 هزار و پانصد و سی و هشت بسته معیشتی و 80 هزار پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دادخدا خدایار، دبیر کانون های خدمت رضوی در سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: به مناسبت شهادت امام رضا (ع)، هزار و ششصد و پنجاه بسته معیشتی به نیازمندان 23 شهرستان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ارزش هر بسته را 300 هزار تومان اعلام و اذعان کرد: همچنین 888 بسته معیشی از طریق کانون های محله ای در حاشیه شهر زاهدان توزیع شد.
 
خدایار در ادامه از برگزاری مراسم عزاداری در 18 شهرستان به همراه توزیع غذای متبرک رضوی خبر داد و گفت: حدود 80 هزار پرس غذا نیز طبخ و با همکاری کمیته امداد و خیران در سطح شهرستان ها توزیع شد.
 
وی اضافه کرد: همچنین موکب غریب الغربا در وردوی دفتر کانون های خدمات رضوی برپا و بسته های متبرک به مراجعه کننده ها اهدا شد.
 
دبیر کانون های خدمت رضوی در سیستان و بلوچستان، توزیع هشت هزار بسته متبرک شامل صلوات خاصه امام رضا (ع) و نبات توسط خادمیاران در موکب ها، ماسک، سربند و  زیارت نامه توسط خادمیاران رضوی از دیگر اقدام های انجام شده به مناسبت ایام پایانی صفر است.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان توسط خادمیاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار