Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نامه ای به محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خواستار باطل شدن مصوبه افزایش صد در صدی حق مدیریت و سرپرستی واحد های آن دانشگاه شد این نامه به شرح زیر است :

«با احترام چنانکه مستحضرید، دانشگاه آزاد اسلامی یکی از سرمایه های علمی و حقوقی ارجمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ سرمایه‌ ای که حفظ آن به خصوص در دوره تحولی متأخّر همواره مورد تأکید رهبری حکیم و پیشرو در نگاهبانی از ساحات علم، پژوهش و فناوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نهضت استادی بسیج ضمن قدردانی از تکاپوهای رئیس هیئت مؤسس و جناب عالی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در پی اعتلای علمی، آموزشی، فرهنگی و انقلابی این مجموعه عظیم هستید، برخود فرض می‌داند تا اعتراض خود را به مصوبه منتشره‌ اخیر آن دانشگاه به‌ شماره ۳۳۶۳۶/۵۰ مورخ ۲۳/۰۷/۹۹ اعلام داشته و قویاً خواستار ابطال بخش‌هایی از آن (به خصوص درباره مدیران) باشد.

 زیرا بر اساس بررسی‌ های به عمل آمده گویا در بی دقتی آشکار، مصوبه مذکور که با امضای سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه به سراسر کشور ابلاغ شد برآن است تا حق مدیریت و سرپرستی رؤسای واحد های مرکزی استان ها و شهرهای بزرگ را از ۴ تا ۱۰ میلیون تومان افزایش دهد؛ در حالی که کارکنان شریف و اساتید ارجمند آن دانشگاه صرفا شاهد افزایش ۲۰ درصدی از حقوق و مزایای خود بودند.

اگرچه گویا دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۴ تا کنون شاهد افزایش حق سرپرستی در این باره نبوده امّا به نظر برادران شما در نهضت استادی بسیج دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور برخی از افزایش‌ های ۱۰۰درصدی برای اعطای حق مدیریت ها در یک رویکرد تحولی و انقلابی، دور از انصاف بوده و ضمناً شکاف اجتماعی میان کارکنان، استادان و مردم رنج دیده با این دانشگاه و جویای تحول و پیشرفت را در پی خواهد داشت.

با توجه به اینکه برخی از خیر خواهی‌ های مشابه غیر رسانه‌ ای قبلی موثر واقع نشد و نیز عطف به ضرورت ایفای وظایف ملّی و انقلابی در نهضت استادی، و نیز در جلوگیری از پندار غلط تأیید اینگونه تصمیمات ناصواب از سوی نهضت استادی بسیج نزد برخی نخبگان دغدغه مند و یا مغرضین، به انتشار عمومی این نامه مبادرت شد.

 از این رو نظر به اهمیت موضوع، انتظار جامعه استادی بسیج دانشگاه های کشور این است تا در اسرع وقت نسبت به تصحیح مصوبه‌ ی مذکور اقدام و نتایج آن به استحضار استادان و کارکنان برسد.

همچنین ضمن تشکر از برخی رؤسای واحد های آن دانشگاه که در تماس با بسیج استادی خواستار دوری گزینی از این مصوبه بودند متقابلا از این گرامیان درخواست دارد در همدلی با مصائب مردم و طی اقدامی فرهنگی از پذیرش اجرای آن در باره خویش خودداری و اتخاذ این تفکر بسیجی را علنی فرمایند.»

کد خبر 5050813 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی زارعی بسیج اساتید محمد مهدی طهرانچی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه پیام نور سازمان سنجش مرکز سنجش آموزش پزشکی پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آموزش پزشکی آزمون دانشنامه دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استادی بسیج آن دانشگاه حق مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 محمد حسین عظیمی، دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی (جبهه حامیان انقلاب اسلامی) گفت: «نماز تمام افرادی که پشت سر آقای صدیقی نماز خواندند، باطل است. ما گریه کردیم؛ ایشان گریه کرد و ما هم گریه کردیم خلاصه خیلی معنویت داشت، اما از هشت سال پیش ماجرای املاک ایشان در لواسان به طور موثق شنیدیم؛ نگاهمان عوض شد...» حرف‌های کامل این فعال اصول گرا را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • استادان مفاهیم روز جهان را به دانشجویان آموزش دهند