Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از ورایتی نوشت: اندرو کومو فرماندار نیویورک اعلام کرد سینماهای این ایالت به جز شهر نیویورک اجازه دارند کار سینماهایشان را از ۲۳ اکتبر (۲ آبان) از سر بگیرند.

در یک نشست خبری که شنبه صبح برگزار شد کومو گفته است که سالن‌های سینمای خارج از شهر نیویورک می‌توانند با ۲۵ درصد ظرفیت کارشان را شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر اکران تنها ۵۰ نفر می‌توانند با رعایت همه اصول بهداشتی در سالن حضور داشته باشند.

تنها مناطقی که میانگین ابتلا به کرونا در آنها در ۱۴ روز اخیر پایین‌تر از ۲ درصد بوده می‌توانند سینماهایشان را دوباره دایر کنند. استفاده از ماسک، فاصله‌گیری اجتماعی، به کار گیری کارمندان بیشتر برای اجرای قوانین جدید از مقرراتی است که باید در حین کار سینماها رعایت شود. استانداردهای فیلتر، تصفیه و تهویه هوا نیز باید رعایت شود.

در چند ماه اخیر مالکان سینماها تلاش زیادی کرده بودند که بتوانند سالن‌ها را دوباره فعال کنند. چهارشنبه گذشته نیز یک کمیته ویژه از فدراسیون سینماهای جهانی با نوشتن نامه‌ای سرگشاده از کومو خواسته بود به این کار کمک کند.

تاکنون ۴۸ ایالت آمریکا سینماهای خود را فعال کرده‌اند اما سینماهای مناطق شهر کلیدی مانند لس‌آنجلس هنوز بسته مانده‌اند.

کد خبر 558238 برچسب‌ها سینمای جهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین جاده نخلستان ایران (فیلم) آبشار زیبای ماربره دره شهر (فیلم) زمستان جاده جنگلی توسکستان؛ گرگان (فیلم)

دیگر خبرها

  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • دو هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی کشور افزوده شد
  • حدود ۵۰ درصد اتباع در تهران ساکن هستند
  • ایران با چند درصد ظرفیت به اسرائیل حمله کرد؟
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • افزایش توان صادراتی زنجیره مرغ مازندران