Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@10:50:05 GMT

سبد غذایی در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد 

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۷۸۳۷۲

سبد غذایی در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد 

سهیلا بهادری گفت: هم زمان با دهه پایانی صفر تعداد ۱۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، سویا و حبوبات بسته بندی شده شامل نخود، عدس و لوبیا در بین نیازمندان توزیع شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: هم زمان با دهه پایانی صفر تعداد ۱۰ سبد غذایی شامل اقلامی همچون برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، سویا و حبوبات بسته بندی شده شامل نخود، عدس و لوبیا در بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: هر یک از سبدهای غذایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بود که در بین نیازمندان روستا توزیع شد.


وی افزود: این اقدام در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به نیازمندان انجام شد زیرا در شرایط فعلی مشکلات معیشتی خانوارهای نیازمند دو چندان شده است.

بهادری ابراز کرد: علاوه بر این نیز با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم در ایام پایانی ماه صفر هم زمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)
طرح اطعام نیازمندان اجرا شد.


رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد اظهار کرد:  در همین راستا ۵۰ پرس غذای نذری با کمک بچه های مسجدی کانون و با رعایت کامل نکات بهداشتی پخت و بسته بندی شده و در بین نیازمندان محله مسجد توزیع شد.


وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی پایان ماه صفر برگزاری مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی بود که با توجه به شیوع کرونا در فضای باز و با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


بهادری ادامه  داد: علاوه بر این نیز هم زمان با شب شهادت امام رضا (ع) ویژه برنامه کرسی تلاوت نور همراه با تفسیر آیاتی از قرآن کریم با مشارکت و همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد برگزار شد.



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عنوان کرد: ثواب قرائت آیات قرآن کریم هدیه به ساحت مقدس امام رضا (ع) و امام حسین (ع)، هدیه به ارواح طیبه شهدا و اسرای کربلا و همچنین هدیه به روح حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و دفاع مقدس شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه پایانی صفر توزیع سبد غذایی دهه پایانی ماه صفر سبد غذایی بین نیازمندان هم زمان توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه جلب عنایت امام زمان (عج)

حجت الاسلام والمسلمین قمی گفت: برای جلب عنایت حضرت صاحب الزمان (عج) باید ببینیم چه برنامه‌هایی مورد خواست ایشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد