Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت: طرح استانداردسازی وسایل گرمایشی در مدارس ایلام اجرایی شده است.

«نصرت‌الله رحیمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: تمام تلاش نوسازی مدارس استان ایلام بر آن است تا استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مدارس ایلام صد درصد انجام شود تا به زودی شاهد آن باشیم که هیچ مدرسه‌ای بدون وسایل گرمایشی و سرمایشی استاندار و ایمن وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس ایلام خبر داد و گفت: تمام مدارسی که در طرح استانداردسازی وسایل گرمایشی و سرمایشی قرار گرفته‌اند دارای موتورخانه‌ای و پکیج استاندارد و بی خطر در آنان نصب شده است.

 

وی با بیان اینکه برای تجهیز مدارس استان به سیستم های گرمایشی و سرمایشی استاندارد اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: جمع آوری یک هزار و ۲۰۵ بخاری نفتی و جایگزین کردن وسیله گرمایشی استاندارد با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان از جمله این اقدامات است.
 

رحیمی با بیان این که حفظ سلامت دانش‌آموزان و ایمن بودن مدارس ضرورت یک فضای آموزشی مناسب است، گفت: ۲۰۵ مدرسه دیگر در شهرستان‌های کم برخوردار استان نیز با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در سال جاری در ردیف تامین اعتبار و استانداردسازی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری در مجموع ۴۴ فضای آموزشی با ۱۸۳ کلاس در سطح استان ایلام افتتاح می‌شود.


 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرمایشی سیستم گرمایشی مدارس سیستم گرمایشی گرمایشی و سرمایشی وسایل گرمایشی مدارس ایلام مدارس استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ ها در مهاباد
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر