Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا آبتین حیدرزاده روز دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در سالن اجتماعات این اداره اظهار کرد: با شروع بکار نیروهای جدید در حوزه بهداشت و درمان استان گیلان از سال ۱۴۰۰، مشکل کمبود نیرو در این حوزه برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: به رغم شیوع کرونا و مشکلات ناشی از آن در ماه های قبل در تالش، حوزه بهداشت و درمان این شهرستان در مقابله با این بیماری عملکرد خوبی نشان داده و آمار بیماران کرونایی در شرایط قرمز در مقایسه با سایر شهرستان ها کم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در غربالگری بیماران، واکسیناسیون کودکان و مراقبت از مادران باردار در تالش اقدامات خوبی انجام گرفته اما این شهرستان با مشکل کمبود پزشک مواجه است و برای تامین آن تلاش می کنیم.

حسین نعمتی مدیر قبلی شبکه بهداشت و درمان تالش نیز از احداث پنج درمانگاه و به بهره برداری رسیدن چهار مورد آن در این شهرستان و آماده شدن یک درمانگاه دیگر برای افتتاح در دهه فجر امسال خبر داد.

وی از فعال بودن ۹۰ خانه بهداشت و ۱۳ مرکز سلامت در ملک و ساختمان متعلق به شبکه بهداشت و درمان تالش خبر داد و بر پیگیری مدیریت پسماند، تجهیز آزمایشگاه، تامین تجهیزات پزشکی و بخش قلب بیمارستان تاکید کرد.

بختیار حیدرنیا مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان تالش نیز گفت: امید به زندگی، درصد مرگ و میر مادران و درآمد خالص درصد باسوادی از شاخص های توسعه یافتگی کشور است و کرونا نشان داد اگر به سلامت توجه نشود ابعاد سیاسی و اقتصادی و اجتماعی دنیا به هم می ریزد. 

وی افزود: تامین سلامت جامعه فقط وظیفه حوزه بهداشت و درمان نیست و تمام پزشکان وزارت بهداشت ۲۵ درصد در تامین سلامت تاثیر دارند و ۷۵ درصد در اختیار دیگر سازمانهاست.

وی ادامه داد: راهکار مهم کنترل بیماری کرونا کاهش ورودی بیمار است و برای تحقق این امر و کاستن از بار کاری پزشکان و پرستاران، باید شورای بهداشت شهرستان و بخش ها را فعال کنیم.

در پایان این آئین از دکتر حسین نعمتی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده تجلیل و دکتر بختیار حیدرنیا به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش معرفی شد.

شیوع بیماری کرونا بیش از ۲۰۰ کشور جهان را درگیر خود کرده و حجم کار پزشکان و پرستاران را افزایش داده است و دهها عضو کادر درمانی جان خود را در راه مبارزه با کرونا از دست داده اند.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی تالش گیلان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی تالش گیلان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت ویروس کرونا آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی تالش گیلان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور شبکه بهداشت و درمان تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند