Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی، با بیان اینکه با تکذیب شایعاتی که در مورد کاهش ذخیره بنزین در کارت‌های سوخت مطرح می‌شود، اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و تغییری ایجاد نشده است.

وی افزود: هر تصمیمی در این رابطه در سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است؛ آبان ماه سال گذشته بود که بنزین با هدف کنترل مصرف و ایجاد فرصت برای صادرات، سهمیه‌بندی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این اقدام، بنزین سهمیه‌ای ۱,۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان قیمت‌گذاری شد. در آن زمان تصمیم بر آن شد تا ۶ ماه سهمیه بنزین در کارت‌های سوخت قابل ذخیره باشد و افراد با مدیریت مصرف، سهمیه بنزین را برای مواردی مانند مسافرت ذخیره کنند.

 

پربیننده ترین میزان زیان خریداران صندوق پالایشی/ عامل این زیان کیست؟ شرط موافقت مجلس با پیش‌فروش نفت تعداد دکل‌های نفت آمریکا به بالاترین رقم در ۴ماهه رسید/ چشم امید نفت شیل به بسته حمایتی دولت‌ سرپیچی عراق و روسیه از توافق کاهش تولید/ موج دوم کرونا مانع از رشد عرضه طلای سیاه نشد بریتیش پترولیوم اجازه بسته شدن پمپ بنزین‌ها در آلمان را نمی‌دهد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنزین کارت سوخت کارت سوخت المثنی بنزین توزیعی بنزین سهمیه ای قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۷۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود

جواد اوجی وزیر نفت در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از هلدینگ‌های پتروشیمی‌ در توسعه میادین و سرمایه گازی مدنظر است  به طوری که حجم سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار و با هدف تولید روزانه ۱۲۷ میلیون مترمکعب گاز است و با هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی در این زمینه قرارداد امضا شد.

او ادامه داد: سال گذشته قراردادهای خوبی برای جمع‌آوری گازهای مشعل داشته‌ایم و همچنین برای تولید بنزین در پتروشیمی‌ها تفاهم نامه خوبی داشته ایم و بخشی از متانول کشور به سمت سوخت بنزین سوق داده می شود، امروز در بسیاری از کشورها از متانول سوخت بنزین تولید می‌کنند که امروزه کشور ما هم به این دانش رسیده است.

وزیر نفت گفت: ناترازی بنزین می تواند از طریق متانول برطرف شود همچنین تولید ۳۵ میلیون متر مکعب گاز و ۵۰ هزار بشکه نفت در پالایشگاه‌های کشور از برنامه های وزارت نفت در سال ۱۴۰۳ است.

اوجی تصریح کرد: بیش از ۵۰ میلیون نفر در کشور در صنعت پتروشیمی دارای سهام هستند، در این دولت مردمی ما منتظر شرکت‌های خارجی نخواهیم ماند این در حالی است که بالاترین جذب سرمایه‌گذار خارجی در این دولت انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • ناترازی بنزین با سوخت متانول برطرف می‌شود
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید