Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مقام معظم رهبری ضرورت استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای بیماری کووید ۱۹ را تائید فرمودند و نحوه و محل مصرف این منابع بر اساس سیاست هیئت‌امنای صندوق و طبق مقررات مصوب صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: مقام معظم رهبری ضرورت استفاده از منابع صندوق توسعه ملی برای بیماری کووید ۱۹ را تائید فرمودند و نحوه و محل مصرف این منابع بر اساس سیاست هیئت‌امنای صندوق و طبق مقررات مصوب صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون معادل ریالی بخشی از اعتبار تخصیصی از منابع صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا پرداخت شده است و با دستور رئیس‌جمهور طی دو هفته آینده ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.

واعظی با بیان اینکه بهره‌گیری از منابع صندوق توسعه ملی سازوکار ویژه خود را دارد، تصریح کرد: ضرورت استفاده از این منابع با مجوز رهبر معظم انقلاب یا تصویب مجلس شورای اسلامی در بودجه سالانه تخصیص داده و بر اساس سیاست هیئت‌امنای صندوق و طبق مقررات مصوب هزینه می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور ضمن قدردانی مجدد از موافقت مقام معظم رهبری با برداشت از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: در پی موافقت مقام معظم رهبری و ابلاغ رئیس‌جمهوری، نحوه و محل مصرف، طبق چارچوبی که درخواست شده، انجام گرفته است.

واعظی افزود: در این مدت بانک مرکزی معادل ریالی بخشی از اعتبار تخصیصی را پرداخت کرده است و با دستور رئیس‌جمهور طی دو هفته آینده مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور هجدهم فروردین ۹۹ با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تأمین نیازهای ضروری در این عرصه صادر کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور منابع صندوق توسعه ملی رئیس دفتر رئیس جمهور مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین گفت: بهزیستی باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی، آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل بهزیستی استان قزوین در نشست با جمعی از مدیران اداره کل بهزیستی استان قز‌وین با بیان اینکه بهزیستی ماموریت پر مخاطره‌ای دارد، تصریح کرد: در استان قزوین با مشکل زیرساختی روبه‌رو هستیم، در حوزه منابع انسانی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید با پیگیری حل شود

 وی افزود: پرداخت حقوق باید براساس عدالت باشد و عدالت به معنای مواسات نیست بلکه کارکنان هر سازمان با توجه به وظیفه و زمانی که ماموریت خود را انجام می‌دهند باید حقوق دریافت کنند در این میان بهزیستی ماموریت مخاطره‌آمیزی دارد، در این زمینه دولت و به خصوص مجلس در زمینه قانون گذاری باید ورود جدی داشته باشد.

 معاون استاندار قزوین اظهار کرد: یکی از ناترازی‌های موجود در کشور حوزه ناترازی پرداخت است که مدیریت منابع را با تنش روبه‌رو کرده است اما رویکرد دولت حل قاعده‌مند این مسائل و یکی از اولویت‌های اساسی دولت پیگیری این امر است، باید قبول کرد بخش عمده موضوعات مربوط به نحوه و میزان پرداخت ها در اختیار استان ها نیست و باید به صورت ملی و گاهاً در تعاملات بین قوا حل و فصل شود.

وی افزود: فعالیت بهزیستی استان در حوزه حمایتی اشتغال، وام و مسکن ستودنی و قابل دفاع و نگاه ما در حوزه آسیب اجتماعی نگاه حمایتی و تقویت منابع است؛ ضمن این که باید تلاش شود موضوعات بلاتکلیف رها نشود و برای هر موضوعی بازه زمانی و هدف تعیین شود. 

 کاظمی بیان کرد: بهزیستی باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی، آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با انتقال دانشگاه‌های دریایی به هرمزگان موافقت کرد
  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم
  • پوتین در مراسم تحلیف: روسیه از گفتگو با کشور‌های غربی امتناع نمی‌کند
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • مشکل تامین منابع اعتباری پروژه راه آهن لرستان حل شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور