Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمود واعظی افزود: تاکنون معادل ریالی بخشی از اعتبار تخصیصی از منابع صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا پرداخت شده است و با دستور رئیس‌جمهور طی دو هفته آینده ۱۰ هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه بهره‌گیری از منابع صندوق توسعه ملی ساز وکار ویژه خود را دارد، تصریح کرد: ضرورت استفاده از این منابع با مجوز رهبر معظم انقلاب یا تصویب مجلس شورای اسلامی در بودجه سالانه تخصیص داده و بر اساس سیاست هیات امنای صندوق و طبق مقررات مصوب هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس دفتر رییس جمهوری ضمن قدردانی مجدد از موافقت مقام معظم رهبری با برداشت از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: درپی موافقت مقام معظم رهبری و ابلاغ رییس جمهوری، نحوه و محل مصرف، طبق چارچوبی که درخواست شده، انجام گرفته است.
واعظی افزود: در این مدت بانک مرکزی معادل ریالی بخشی از اعتبار تخصیصی را پرداخت کرده است و با دستور رییس‌جمهوری طی دو هفته آینده مبلغ ۱۰هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت خواهد شد.
رییس دفتر رییس جمهوری خاطرنشان کرد: رییس جمهوری هجدهم فروردین ۹۹ با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه صادر کرد برچسب ها: واعظی ، رییس دفتر رییس‌جمهوری

منبع: خرداد

کلیدواژه: واعظی رییس دفتر رییس جمهوری منابع صندوق توسعه ملی رییس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درگفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از افزایش وام دانشجویی در سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: افزایش وام‌های دانشجویی در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بسیار قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟

وی بیان کرد: وام ودیعه مسکن دانشجویی برای سال تحصیلی آینده در شهرهای کوچک از ۱۵ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون افزایش خواهد یافت. همچنین شهرهای بزرگ از ۲۰ میلیون به ۱۵۰ میلیون افزایش خواهد داشت.

گنجی ادامه داد: عملکرد دولت سیزدهم باعث شده تا صندوق رفاه دانشجویان بتواند کیفیت خدمات رفاهی و افزایش وام‌های دانشجویی را انجام دهد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم عنوان کرد: وام‌های دانشجویی برای سال تحصیلی آینده از ۸ تا ۱۰ برابر افزایش خواهند داشت. بودجه هیچ نهاد یا سازمانی در یک سال حدود ۱۰ برابر افزایش نداشته است.

وی اضافه کرد: تعمیر و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان مورد نیاز است، بنابراین قصد داریم حداکثر کمک را به دانشگاه‌ها داشته باشیم. علاوه بر آن؛ بودجه‌ای که دانشگاه‌ها از سازمان برنامه و بودجه دریافت می‌کنند را تابستان به خوابگاه‌ها تخصیص دهند.

گنجی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمهیدات خاصی که صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در نظر گرفته است، دانشجویان در ترم تحصیلی آینده مشکل رفاهی نداشته باشند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228955 برچسب‌ها وام دانشجویی

دیگر خبرها

  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • افزایش ۱۰ درصدی وام ودیعه مسکن دانشجویی در سال تحصیلی آینده
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع