Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - همزمان با سالروز شهات حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و به همت خادمیاران رضوی و همکاری شهرداری منطقه 6 تهران پرچم ثامن الحجج (ع) در میدان سید جمال الدین اسدآبادی به اهتزاز در آمد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه6، موکب سیار خدام الرضا(ع) خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه 6 تهران در روز شهادت حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) با حضور در میدان سیدجمال الدین اسدآبادی پس از احتزاز پرچم آن ‌حضرت به ذکر مصیبت و توزیع بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و نمک متبرک بین اقشار مختلف مردم پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدمتی مسئول کانون‌های خدمت رضوی منطقه شش تهران در حاشیه این مراسم اظهار کرد: موکب سیار خدام الرضا(ع) که به همت خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه شش تهران و با حضور خادمین حرم حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، علاوه بر برگزاری مراسم در میدان سیدجمال الدین اسدآبادی در چهار نقطه شامل میدان فاطمی، میدان ولیعصر(عج)، میدان انقلاب و بیمارستان امام رضا(ع) پس از ذکر مصیبت به توزیع بسته‌های فرهنگی اقدام کردند.
در ادامه حمید نیکومنش مشاور شهردار منطقه 6 تهران نیز گفت: برای نحستین بار پرچم امام رضا(ع) در یکی از میادین تهران به احتزاز درآمده و این موکب پس از ذکر مصیبت و زیارت خاصه آن حضرت در 4 نقطه دیگر این منطقه نیز حضور یافته و با توزیع بسته‌های فرهنگی بین ‌مردم، منطقه را متبرک کردند

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: الرضا ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان

ایسنا/سیستان و بلوچستان تولیت آستان مقدس کهف شهدای زاهدان از برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در این شهر خبر داد.

محمود جوادیان فر در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: دهه کرامت یازده روز ابتدایی دهه اول ماه ذی‌القعده است که همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) در ۱ ذی‌القعده آغاز می‌شود و با ولادت امام رضا (ع) در ۱۱ ذی‌القعده پایان می‌یابد.

وی افزود: ایجاد شادی و نشاط در جامعه و شناخت سیره حضرت معصومه (س)، اهل بیت و امام رضا (ع) از اهداف مهم این همایش است.

وی خاطرنشان کرد:  امنیت و بسیاری از موضوعات کشور از لطف و عنایت ائمه به ویژه امام رضا (ع) و خواهر بزرگوار ایشان است.

جوادیانفر با بیان اینکه در ابتدای دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س)، میزبان پرچم متبرک آن حضرت و حضور خادمین در زاهدان خواهیم بود، بیان کرد : همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۶ در زاهدان از کهف شهدا تا مسجد ابوذر برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس کهف شهدا در پایان از عموم مردم دعوت کرد تا در این همایش حضور بهم رسانند و استقبال گرمی از پرچم متبرک حرم حضرت معصومه (س) و خادمین داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن مومنانه‌ همراه با پیوست علمی و فرهنگی در دهه کرامت
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه میشیگان/ پلیس آمریکا به دانشگاه ویرجینیا یورش برد
  • تجلیل از قهرمان یخ‌نوردی جهان در صحن علنی شورای شهر اصفهان
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • (ویدئو) اهتزاز پرچم فلسطین در دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا