Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حسین خادمی از فرهنگیان رزمنده پیشکسوت لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)قم به بیان سه خاطره از دوران دفاع مقدس پرداخت.

 درخاطره اول آمده است: در جبهه مسئول تهیه آب جوش بودم. آب جوش نوبتی بود و به خاطر آن صفی تشکیل شده بود.

یک روز سماور را پر از آب کردم. هواپیما‌های عراقی شروع به بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک خمپاره به نزدیک سماور خورد. فریاد زدم: «آهای ای‌ها الناس بیایید آب جوش ببرید! این دفعه هر کس بخواهد دو تا آفتابه آب جوش می ‏دهم»

خاطره دوم _یک رفیق وسواسی داشتم که به دلیل شدت وسواس سنگرش را از بقیه جدا کرده بود. هر وقت لباس می‏ شست زیر رختخوابش پهن می‏ کرد تا اتو شود.

یک روز هواپیما آمد و شروع به بمباران کرد؛خمپاره به سرویس بهداشتی نزدیک سنگر خورد و هر چه نجاست بود به این بنده خدا پاشیده شد. از همان روز وسواس را کنار گذاشت و یک هفته بعد هم شهید شد.

خاطره سوم_مدتی مسئول جوشکاری لشکر بودم. یک موتور تریل شش دنده را که ترکش خورده بود برای تعمیر آوردند. آن را جوش داده و تعمیر کردم.

یکی از دوستان موتور را تحویل گرفت تا ببرد. وقتی روشن کرد، سیم گاز موتور گیر کرده بود. او هم که ناوارد بود با موتور سرگردان، ناخواسته در جاده‏ خاکی به سمت دشمن فرار کرد. عراقی‌ها شروع به شلیک خمپاره کردند. وقتی برگشت با سرعت رفت داخل گودال آب گفتم: «چرا رفتی توی آب؟ آهسته گفت: «صدایش را در نیاور. از ترس خودم را خراب کردم!»

منبع:بسیج

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس نکات تربیتی خاطرات دفاع مقدس آب جوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم

 فواد ایزدی عضو هیأت علمی دانشگاه گفت: در آمریکا استادی داشتیم که همیشه صبح زود به دانشجویان وقت ملاقات می‌داد، روزی با او کاری داشتم، گفتند به بحرین اعزام شده، چون افسر نیروی دریایی ایالات متحده است.

برخی دانشجویان می‌توانند شهریه پرداخت نکنند، همان‌هایی که با نهاد‌های مرتبط با ارتش و مراکز نظامی در ارتباط هستند؛ اصولا محیط دانشگاه‌ها در آمریکا نظامی است و نظامیان در دانشگاه دفتر دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا