Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان با توجه به نیاز ساماندهی موتورسیکلت‌ها در مرکز شهر، اظهار کرد: بعد از آرام‌سازی هسته مرکزی شهر و اجرای محدودیت‌های ترافیکی یکی از چالش‌های شهروندان پارک موتورسیکلت‌ها در پیاده‌روها و اطراف خیابان‌ها است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم مطالبه شورای اسلامی شهر و مردم برای ساخت پارکینگ در هسته مرکزی شهر را نقطه آغاز نهضت ساخت پارکینگ در سال ۹۹ دانست و افزود: با توجه به اختصاص دوباره بودجه دو سال گذشته برای ساخت پارکینگ این طرح با اولویت ساخت پارکینگ موتورسیکلت آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکریان اظهار کرد: چهارراه بازار کوچه وحدت، چهارراه بازار، جنب پاساژ شمس‌العماره، جنب پاساژ الزهرا، تقاطع انقلاب و عمار یاسر، انتهای پارکینگ شرقی تعدادی از پارکینگ‌های مشخص‌شده است.

وی ادامه داد: مقابل صحن حضرت فاطمه(س)، کنار پل علیخانی مقابل دادسرا، مقابل دادگستری، مقابل پاساژ قدس ،کوچه دوم خیابان ۱۹ دی نیز برای پارک موتورسیکلت‌ها آماده‌شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر پارک موتورسیکلت در محدوده‌های مشخص‌شده، بیان کرد: در صورت عدم رعایت ممنوعیت پارک در پیاده‌روها و خیابان‌ها، موتورسیکلت توقیف‌شده و به پارکینگ پارک‌سوار شمالی منتقل می‌شود.

ذاکریان با درخواست از راکبان موتورسیکلت مطرح کرد: رعایت قوانین و مقررات علاوه بر ساماندهی هسته مرکزی شهر و سهولت رفت‌وآمد عابران پیاده در حفظ ایمنی و کاهش سرقت موتورسیکلت‌ها تأثیر بسیاری خواهد داشت.

انتهای پیام/2258

 

منبع: فارس

کلیدواژه: قم پارکینگ ترافیک محدودیت های ترافیکی هسته مرکزی شهر موتورسیکلت ها ساخت پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید

معاون بانک مرکزی گفت: برات الکترونیک ابزار قدرتمند تامین مالی تولید در زمان سیاستهای انقباضی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک در وزارت اقتصاد، گفت: در راستای برنامه کنترل تورم از طریق کنترل مقداری ترازنامه بانکها مدیریت خلق نقدینگی در دستور کار قرار گرفته است.

محرمیان افزود: گفت: یگ‌نگرانی در این مسیر موضوع تامین مالی تولید است. پروژه برات الکترونیکی در زمان سیاستهای انقباضی پول به عنوان یک ابزار بسیار کارا مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی افزود، شبکه بانکی برای پیاده سازی این پروژه آمادگی کامل دارند، اداره تامین مالی زنجیره تولید و حوزه فناوری های نوین موارد فنی و جزییات را به خوبی پیش برده اند.

محرمیان گفت: هماهنگی خیلی خوبی در میان وزارت اقتصاد و بانک مرکزی ایجاد شد و امروز شاهد رونمایی از سامانه برات الکترونیک هستیم.

معاون فناوریهای نوین بانک مرکزی در خاتمه گفت: وزارت ارتباطات در سامانه تعامل پذیری، شرکت خدمات انفورماتیک و.... نیز در نهایی سازی این پروژه مشارکت داشتند.

در این نشست معاون اقتصادی وزارت اقتصاد تاکید کرد، برات الکترونیک ابزار مکمل اوراق گام است و یک ابزار مهم برای تامین مالی تولید محسوب میشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می سازد
  • امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته ای جدید
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • قصد امارات برای ساخت نیروگاه هسته‌ای جدید
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای