Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 امید نورافکن درباره اردوی مهرماه تیم ملی عنوان کرد: اردوی ازبکستان اردوی فوق‌العاده مفیدی بود.در این اردو، بازیکنان خود را با نظر سرمربی وفق دادند و اسکوچیچ هم شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کرد. بازی با ازبکستان در تاشکند هم مسابقه خوبی برای تیم ملی بود.

وی افزود: ازبکستان جزو تیم‌های خوب آسیا است و مهم تر از همه اینکه با پیروزی این کشور را ترک کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردوی ترکیه هم به رغم لغو دیدار دوستانه با مالی اما چند جلسه تمرینی خوب را در یک محیط ایده‌آل برگزار کردیم که به شناخت تیم و هماهنگی بیشتر کمک زیادی کرد.

وی ادامه داد: کل اعضای تیم به خوبی می‌دانند 4 بازی نفس گیر و مرگ و زندگی در پیش داریم که نیاز به حداکثر امتیازات است. برای رسیدن به اوج آمادگی و موفقیت در آن روزهای حساس لحظه‌شماری می‌کنیم.

امید نورافکن خاطرنشان کرد: چیزی که در اردوی تیم ملی برای من فوق‌العاده نمایان بود تلاش حداکثری کلیه اعضا بود. از سرمربی، مربی، بازیکنان باتجربه، بازیکنان جوان، کاپیتان تیم همه و همه بیشترین سعی و کوشش را انجام دادند. این نشان دهنده علاقه ملی پوشان برای موفقیت است و شک ندارم تیم ملی می‌تواند اوضاع جدول را تغییر دهد و از گروه صعود کند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی امید نورافکن اردوی تیم ملی تیم ملی بازیکن تیم ملی امید نورافکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش اوسمار به استوری امید نورافکن
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!