Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:54:12 GMT

نجات زنی که ۱۸ ماه همسرش او را در توالت زندانی کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۲۳۴۸

نجات زنی که ۱۸ ماه همسرش او را در توالت زندانی کرد

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زن جوان هندوستانی که به مدت ۱.۵ سال در توالت خانه‌اش زندانی شده بود توسط پلیس این کشور نجات یافت. این زن ۳۵ ساله و مادر سه فرزند توسط شوهر بی‌رحمش در توالتی به ابعاد یک در یک متر زندانی شده بود.

این اتفاق در دهکده پانیپاپ واقع در شمال شهر دهلی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس روز سه شنبه این زن را در حالی که شرایطی نامساعد داشت پیدا کرد. او بلافاصله توسط اورژانس پزشکی به بیمارستان منتقل گردید.

بیشتر بخوانید

شکنجه‌های نوزاد ۶ ماهه توسط مادر شرور!

پلیس محلی هند «نارِش کومار»، شوهر این زن را که متهم به زندانی کردن زنش بود بازداشت کرد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان شوهر بی‌رحم این زن هر چند روز یک بار مقداری آب و غذا در اختیار زنش قرار می‌داد. پلیس این زن بیچاره را در حالی که کاملا بی‌حال بود و در کف توالت دراز کشیده بود پیدا کرد. یکی از ماموران ارشد پلیس در گفتگو با رسانه‌های محلی گفت: «این زن آنقدر ضعیف شده بود که حتی قادر به راه رفتن هم نبود. این زن پس از نجات یافتن انقدر گرسنه بود که هشت نان چاپاتی (نوعی نان هندی) خورد.»

این زن که هنوز هویتش مشخص نشده در سن ۱۷ سالگی با کومار ازدواج کرده بود. آن‌ها دارای سه فرزند ۱۱ تا ۱۵ ساله هستند. شوهر این زن پس از بازداشت توسط پلیس مدعی شد که زنش از نظر روانی مشکل داشته و او به همین خاطر وی را در توالت زندانی کرده است. این مرد نتوانست مدرکی را که نشان دهنده ابتلای زنش به بیماری روانی باشد به پلیس ارائه دهد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در این باره ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زندانی کردن اذیت و آزار خشونت خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • ایران ۲۸ زندانی پاکستانی را آزاد می کند
  • ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان آزاد می‌شوند
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • هدیه متفاوت به معلم
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دام سیاه مرد رمال برای ۵ زن | می‌خواستم شوهر خوبی نصیبم شود اما این مرد...