Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه‌های استقلال تهران و پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالبات سرمربیان پیشین خود با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات روبرو هستند. محرومیتی که برای تمام تیم‌های فوتبالی هر دو باشگاه در تمامی رده‌ها لحاظ می‌شود تا بحران جذب بازیکن برای درآمدزایی از این روش و پرورش استعداد به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس تا ۲۲ شهریورماه فرصت داشت بازیکنان جدید خود در رده‌های پایه را همچون تیم بزرگسالان ثبت کند اما این باشگاه در تعللی عجیب نه تنها بازیکنی را به خدمت نگرفت بلکه قرارداد بازیکنان فصل گذشته تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان خود را نیز در هیات فوتبال استان تهران ثبت نکرده است تا مشکل جدی برای حضور در رقابت‌های فصل پیش رو داشته باشد.

مسئولان هیات فوتبال استان تهران بازه زمانی ۲۴ مردادماه تا ۷ مهرماه سال جاری را برای نقل و انتقالات تیم‌های پایه در نظر گرفته بودند اما خبری از پرسپولیس در این برهه نشد.

باشگاه استقلال تهران نیز شرایطی مشابه پرسپولیس دارد. این تیم که با تغییر مدیرعامل خود روبرو شده است هیچ فعالیتی در تیم‌های پایه نداشته است تا بازیکنان رده‌های پایه این باشگاه‌ها در آستانه حذفی بزرگ قرار بگیرند.

پرسپولیس و استقلال تهران تنها در حالی مجوز حضور در رقابت‌های فوتبال پایه فصل پیش رو را می‌توانند بگیرند که هیات فوتبال استان تهران زمان نقل و انتقالات را تمدید کرده تا سرخابی‌ها بتوانند قرارداد بازیکنان قدیمی خود را برای سال جاری تمدید کرده و ثبت کنند.

کد خبر 5051068 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تهران فوتبال پایه تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا محمود فکری تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس هندبال بشار رسن تیم ملی فوتسال ایران ویروس کرونا لیگ کشتی فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی

به گزارش "ورزش سه"، باتوجه به شرایط جدول رده.بندی تا پایان هفته بیست و ششم، به احتمال خیلی زیاد جام در تهران خواهد ماند و از بین استقلال و پرسپولیس یک تیم فاتح این لیگ نفسگیر می‌شود.

پرسپولیس یک امتیاز کمتر از استقلال دارد و برای تکرار قهرمانی فصل گذشته باید منتظر لغزش حریف سنتی بماند.

در برنامه ۴ دیدار پایانی پرسپولیس یک مزیت مهم وجود دارد. سرخ‌ها مجبور نیستند در واپسین بازی‌های سفرهای طولانی را تجربه کنند و خستگی راه برای آنها در پایان لیگ حداقل خواهد بود.

پرسپولیس این هفته در تهران میهمان هوادار است و در هفته بیست و هفتم باید از استقلال خوزستان میزبانی کند. آخرین بازی خارج از خانه شاگردان اوسمار مقابل شمس آذر قزوین است که این شهر فاصله نسبتا کمی تا تهران دارد. این تیم در هفته آخر رقابت‌ها نیز در آزادی میزبان مس رفسنجان است.

دیگر خبرها

  • منوچهری: بانک بازیکن استقلال را در بیابید!
  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • بیگی: به ارونوف باختیم نه پرسپولیس
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • پرسپولیس و یک مزیت مهم در برنامه ۴ هفته پایانی
  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • احضار اخلاقی هاشمی‌نسب برای ناسزا به پرسپولیس
  • بازی با روان مخاطب در پخش فوتبال پرسپولیس و استقلال | شعر حافظ بی‌نوا تکه و پاره شد!
  • روحیه بازیکنان طوری بود که از برکناری خطیر خوشحال بودند
  • جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال | استقلال صدر را از پرسپولیس پس گرفت