Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:13:16 GMT

جابری: لیگ فوتسال قطعا اول آبان آغاز نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۶۸۳۰۹۹

جابری: لیگ فوتسال قطعا اول آبان آغاز نمی‌شود

سرپرست سازمان لیگ فوتسال گفت: لیگ برتر فوتسال قطعا اول آبان آغاز نخواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، آرش جابری درباره آخرین وضعیت برگزاری فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال، گفت: با درخواست باشگاه‌ها برای تمدید زمان نقل و انتقالات لیگ برتر موافقت شد و آنها تا پایان ساعت اداری فردا سه شنبه مهلت دارند بازیکنان مدنظر را جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه‌ها باید از روز چهارشنبه مدارکشان را بیاورند و بنابراین لیگ ما قطعاً اول آبان آغاز نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در آیین نامه هم آمده است که مسابقات لیگ حداقل یک هفته بعد از پایان نقل و انتقالات آغاز شود. فکر می‌کنم فردا سه شنبه زمان شروع بازی‌ها را اعلام کنیم.

 

سرپرست سازمان لیگ فوتسال درباره پروتکل‌های بهداشتی لیگ تاکید کرد: این پروتکل توسط کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و با هماهنگی دبیر فدراسیون تنظیم شده است که ان‌شاءالله مورد تصویب قرار می‌گیرد. خوشبختانه تمام باشگاه‌ها هم نهایت همکاری را با سازمان لیگ داشته‌اند.

جابری در پایان درباره شکایت فصل گذشته حاجی زاده بازیکن مس سونگون از این باشگاه در قضیه جعل کارت محمد شجری گفت: این شکایت در کمیته‌های قضایی رسیدگی می‌شود. ظاهراً دفاعیات باشگاه مس هم اخذ شده است. استعلاماتی گرفته شد ولی چیزی به ما ابلاغ نشده است.

لیگ برتر فوتسال فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۶۸۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان

نشست سران سازمان همکاری اسلامی در محل Sir Dawda Kairaba Jawara واقع در بانجول پایتخت گامبیا با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

امیرعبداللهیان در این نشست مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات جهان اسلام و مسائل منطقه‌ای و بین المللی به ویژه وضعیت جنگ غزه را تبیین می‌کند.

همچنین در این اجلاس که با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسایل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارایه خواهد شد.

نشست مقامات ارشد مقدماتی برای پانزدهمین نشست کنفرانس سران اسلامی در بانجول از تاریخ ۳۰ آوریل ۲۰۲۴ (سه شنبه) آغاز شده است.

گامبیا ریاست نشست سران سازمان همکاری اسلامی را به مدت سه سال از عربستان سعودی تحویل خواهد گرفت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • عکس هوایی از آخرین بازمانده‌؛ چه خوابی برای شش مرکز تهران دیده‌اند؟
  • نشست سران سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • نشست سران‌ سازمان همکاری اسلامی آغاز شد
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • متولدین این ماه‌ها از بقیه بااستعدادترند!
  • آغاز واردات میوه های گرمسیری از مرز باشماق مریوان